РЕАЛІЗАЦІЯ МЕТОДИКИ ГЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ДОНЕЦЬКОМУ РЕГІОНІ

Автор(и)

  • Валентина Вакуленко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126381

Ключові слова:

ґендерне виховання, гендерна соціалізація, статево-рольова ідентифікація, самореалізація

Анотація

У статті досліджуються сучасний стан проблеми та методика ґендерного виховання дітей дошкільного віку в Донецькому регіоні. Доведено, що розробка і впровадження методики гендерного виховання в педагогічну практику навчально-виховних закладів Донецькій області дозволили ефективно реалізувати зміст гендерного виховання в цілісному педагогічному процесі дошкільних освітніх установ, що сприяло успішному оволодінню хлопчиками / дівчатками дошкільного віку соціальними ролями, культурою взаємовідносин статей, формування готовності до партнерських, дружніх взаємин з дорослими, однолітками своєї й протилежної статі.

Біографія автора

Валентина Вакуленко

доктор педагогічних наук, професор, декан факультету перепідготовки і підготовки здобувачів вищої освіти Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, м. Слов’янськ

Посилання

Kononko, O. L. (Ed.). (2008). Bazova prohrama rozvytku dytyny doshkilnoho viku “Ia u Sviti” [The basic program development of a child of preschool age “I am in the world”]. Kyiv: Svitych. [in Ukrainian].

Gradusova, L.V. (2011). Gender Pedagogy [Gendernaya pedagogika]. [Electronic resource].Mosov: Flint: Science, 176 p. [in Russian].

Lutsenko Victoria (2009). Dyferentsiiovanyi pidkhid u vykhovanni doshkilnykiv riznoi stati [Differentiated approach in preschool children of different gender]. Kindergarten (School world), no. 27, pp. 37–40. [in Ukrainian].

Mudrik, A.V. (2003). O polorolevom (gendernom) podkhode v sotsialnom vospitanii [About the gender-role approach in social upbringing]. Educational work at school, no.5, pp. 15–19. [in Russian].

Ochkur V.V. (2012). Genderna stratehiia vykhovannia ta hendernyi pidkhid u rozvytku ditei doshkilnoho viku [Gender strategy of education and gender approach in the development of children of preschool age]. Preschool educational institution, pp. 2–14. [in Ukrainian].

Sukhomlinsky, V.A. (1981). Metodika vospitaniya kollektiva [Method of education of the collective]. Moscow: Enlightenment, 192 p. [in Russian].

Somina, A., Kuksenko,O. & Hormash, V. (2011). Genderne vykhovannia ditei doshkilnoho viku [Gender education of preschool children].Methodist of a preschool institution,no.4, pp. 36–50. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті