ІНТЕГРАЦІЯ СУСПІЛЬНО-НАУКОВИХ ЗНАНЬ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ В СТАРШИХ КЛАСАХ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Ірина Удовиченко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126460

Ключові слова:

міжпредметні зв’язки, інтеграція наукових знань, бінарні уроки і заняття, географія, економіка, профільний рівень, старша школа

Анотація

У статті висвітлено питання актуальності інтеграції суспільно-економічних, природничих знань на уроках географії, що обумовлено сучасним рівнем розвитку науки та вимогами до рівня освіченості випускників школи. Акцентовано увагу на значенні міжпредметних зв’язків у шкільному навчанні на сучасному етапі реформування освіти. Подано приклади інтеграції навчального матеріалу економічного, географічного змісту на уроках з соціально-економічної географії світу в 9 – 11-х класах профільної школи.

Біографія автора

Ірина Удовиченко

кандидат педагогічних наук, доцент, проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

Посилання

Bibik, N. M. (2004). Kompetentnisnuy pidchid: refleksuvnuy analiz zastosuvanna [Competency approach: reflexive application analysis]. Competency approach in modern education: world experience and Ukrainian perspectives. Кyiv: К.І.S., pp. 47–53. [in Ukrainian].

Sokhan, L. V., Sokhan, I. G. & Nesen, G. M. (Ed). (2011). Gutteva kompetentnist osobustosti [Life competence of the individual].Kyiv: Znanna, 520 p. [in Ukrainian].

Zelenskaya, L. I. & Cherevko, T. V. (2013). Naukovo-metoduchne zabezpechenna binarnuch yrokiv geografii ta inchuch navchalnuch predmetiv u profilnuch klasach [Scientific and methodological support of binary lessons in geography and other educational subjects in profile grades]. [Electronic resource]. Access mode: https://www.narodnaosvita. kiev.ua/Narodna_osvita/vupysku/13/statti/zelenska.htm. [in Ukrainian].

Kobernyk, S. G. et al (2000). Metodika vukladanna v chkoli: Navchalno-metoduchnuy posibnuk [Methodology of teaching geography at school: Educational manual]. Kyiv: Stafed-2, 320 p. [in Ukrainian].

Ponometun, O. I. (2004). Teoria ta praktika poslidovnoi realizachii kompetentnisnogo pidchodu v dosvidi zarubichnuch krain [Theory and practice of consistent implementation of competence approach in experience of foreign countries]. Competency approach in modern education: world experience and Ukrainian perspectives: library on educational polic. Kyiv: K.I.S., pp. 15–24. [in Ukrainian].

Rekunenko, V. V. (1995). Metoduka provedenna binarnuch zanat [Methodology of binary lessons teaching]. Kyiv: UMK iz pidgotovku molodchuch spechialistiv, 277 p. [in Ukrainian].

Udovychenko, I. V. (2017). Realizachia kompetentnisnogo pidchody v prochesi navchanna ychniv geografii v zagalnoosvitnich navchalnuch zakladach [The realization of competence approach in the process of teaching geography in general educational establishments]. Ukrainian pedagogical journal: scientific journal. Kyiv: Institute of pedagogy of the National Academy of pedagogical sciences of Ukraine, no 3. pp. 116–123. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті