ЕФЕКТИВНІСТЬ МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ТУРИЗМОЗНАВСТВА

Автор(и)

  • Наталія Івасів

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126467

Ключові слова:

професійна іншомовна підготовка, іншомовна професійна-комунікативна компетентність, модель, фахівці з туризмознавства

Анотація

Розглядається проблема підвищення ефективності формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності (ІПКК) майбутніх фахівців з туризмознавства в умовах скорочення аудиторних занять з іноземної мови у ВНЗ. З цією метою обгрунтовано дидактичну модель професійної іншомовної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства. Проведений педагогічний експеримент підтвердив вищу ефективність застосування запропонованої моделі у порівнянні з традиційними підходами на основі двох послідовних оцінювань рівня сформованості ІПКК та перевірки статистичних гіпотез.

Біографія автора

Наталія Івасів

асистент кафедри іноземних мов для природничих факультетів Львівського національного університету імені Івана Франка

Посилання

Baglai, O. I. (2013). Formuvannia hotovnosti maibutnikh fakhivtsiv mizhnarodnoho turyzmu do mizhkulturnoho spilkuvannia u profesiinii pidhotovtsi [Formation of readiness of future international tourism specialists to intercultural communication in professional training]. Extended abstract of candidate’s thesis.Kyiv, 22 p. [in Ukrainian].

Botsiura, O. A. (2008). Vykorystannia kryteriiu Manna-Uitni dlia analizu rezultativ testuvannia [Mann-Whitney test utilisation for analysis of test results]. E-journal “Pedagogical science: history, theory, practice, development trends”. Vol.1. Access: http://intellect-invest.org.ua/ukr/ pedagog_editions_e-magazine_pedagogical_science_arhiv_pn_n1_2008_st_36/ [in Ukrainian].

Goncharenko, S. U. (2008). Pedahohichni doslidzhennia: metodolohichni porady molodym naukovtsiam [Pedagogical Research: Methodological Advice for Young Scientists]. Kyiv-Vinnytsia: Vinnytsia Publ., 278 p. [in Ukrainian].

Yevseev, A. B. (2011). Kompetentnostnyy podkhod k professionalno yazykovoy podgotovke menedzherov turizma v vuze [Competitive approach to professional language training of tourism managers in high school]. Extended abstract of candidate’s thesis. Moscow, 26 p. [in Russian].

Kvartalnov, V. A. (2002). Turizm [Tourism]. Moscow: Finance and statistics, 320 p. [in Russian].

Kukhta, I.V. (2011). Formuvannia inshomovnoi komunikatyvnoi kultury maibutnikh fakhivtsiv turystychnoi sfery [Foreign Communicative Culture Formation of the Future Specialists in the tourism industry]. Extended abstract of candidate’s thesis. Ternopil: Ternopil National University of Pedagogy Publ., 24 p. [in Ukrainian].

Lobysheva, T. M. (2013). Formirovanie professionalnoy kompetentnosti u budushchikh menedzherov industrii turizma na osnove integrativnogo podkhoda [Forming of professional competence for future managers of the tourism industry on the basis of integrated approach]. Extended abstract of candidate’s thesis. Cheboksary, 24 p. [in Russian].

Mykytenko N.O. (2011). Teoretychni osnovy formuvannia inshomovnoi profesiinoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv pryrodnychykh spetsialnostei [Theoretical foundations of forming the professional foreign language competence of prospective specialists of sciences: monograph]. Ternopil. Ternopil National University of Pedagogy Publ., 384 p. [in Ukrainian].

Zorin, I.V., Kaverina, T. P. & Kvartalnov, V. A. et al. (2005). Menedzhment turizma. Turizm kak vid deyatelnosti: uchebnik [Tourism Management. Tourism as a type of activity: textbook]. Moscow: Finance and statistics Publ., 288 p. [in Russian].

Sadovyi, M. (2012). Osoblyvosti pedahohichnoho eksperymentu u dysertatsiinykh doslidzhenniakh [Peculiarities of pedagogical experiment in dissertation researches]. Proceedings of Volodymyr Vynnychenko Kirovograd Pedagogical University: Pedagogical Sciences. Vol.106, pp.110–120. [in Ukrainian].

Sysoieva, S. O. & Krystopchuk, T. Ye. (2009). Pedahohichnyi eksperyment u naukovykh doslidzhenniakh neperervnoi profesiinoi osvity: Navch.-metod. posibnyk [Pedagogical experiment in scientific researches of continuous vocational education. Manual]. Lutsk: Volyn Regional Printing House. 460 p. [in Ukrainian].

Tverezovska, N. T. & Sydorenko, V. K. (2013). Metodolohiia pedahohichnoho doslidzhennia: navch. posibnyk [Methodology of pedagogical research: coursebook]. Kyiv: Center for Educational Literature, 440 p. [in Ukrainian].

Melnyk, M. (1974). Principles of Applied Statistics. Pergamon Press. 636 p. [in English].

Razali, N. M. (2011). Power comparisons of Shapiro-Wilk, Kolmogorov-Smirnov, Lilliefors and Anderson-Darling tests. J. Stat. Modelling and Analysis. Vol.2, no.1, pp. 21–33. [in English].

XLSTAT Home Page. Access: 22.12.2017: https://www.xlstat.com/en/[in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті