СТРУКТУРА ПРОЕКТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Оксана Усок

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126549

Ключові слова:

проектна компетентність, майбутній педагог професійного навчання, компоненти проектної компетентності

Анотація

У статті висвітлено структурні компоненти проектної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в умовах професійної підготовки. Проаналізовано науково-педагогічну літературу, яка розкриває різнобічність охоплення багатьох питань, які стосуються організації проектної діяльності, і безперечну її теоретичну і практичну значущість. Розкрито сутність ключових понять дослідження “компетентність”, “проектна діяльність”, “проектна компетентність”. Обґрунтовано структурні компоненти проектної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання, серед яких: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний. Кожен із них докладно розглянуто, визначено їх роль, зміст і значення. Розписано елементи кожного із структурних компонентів проектної компетентності.

Біографія автора

Оксана Усок

аспірант кафедри технологічної і професійної освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

Посилання

Hontarenko, I. S. (2016). Formuvannya proektnoyi kompetentnosti maybutnikh uchyteliv humanitarnykh dystsyplin zasobamy internet-resursiv [Forming the design competence of intending teachers of humanitarian disciplines by means of Internet resources]. Extended abstract of candidate’s thesis. Hlukhiv, 26 p. [in Ukrainian].

Derekleyeva, N.I. (2001). Nauchno-issledovatelskaya rabota v shkole [Scientific and research work in school]. Moscow: Verbum, 48 p. [in Russian].

Kremin, V.H. (Ed.). (2008). Entsyklopediya osvity [Encyclopedia of Education]. Kyiv: Yurincom Inter, 1040 p. [in Ukrainian].

Zeyer, E. F., Pavlova, A. M. & Symanyuk, E. E. (2005). Modernizatsyia professionalnoho obrazovaniya: kompetentnostny podhod: uchebnoye posobiye [Modernization of vocational education: a competent approach]: a manual. Moscow: Moscow Psycho-Social Institute, 216 p. [in Russian].

Zakon Ukrayiny “Pro Vyshchu Osvitu” (2014). [The Law of Ukraine “On Higher Education”]. Official publication: official text adopted by the Verkhovna Rada of Ukraine on July 1, 2014. Kyiv: In Yure, 164 p. [in Ukrainian].

Kovalchuk, V.I. (2015). Rezultaty doslidzhennia shchodo rozvytku proektnoyi kompetentnosti uchniv zahalnoosvitnioho navchalnoho zakladu zasobamy interaktyvnoho navchannia [The results of research on developing project competence of a comprehensive educational institution pupils by means of interactive learning]. Pedagogy and Psychology, pp. 29 – 34. [Electronic resource]. Access mode: http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/9705. [in Ukrainian].

Antonyuk, L.L., Vasylkova, N.V., Ilnytsky, D.O., Kulaha, I.V. & Turchaninova, V.Ye.(Eds.). (2016). Kompetentnisny pidkhid u vyschiy osviti: svitovy dosvid [Competence approach in higher education: world experience]. Compilers: Kyiv: KNEU, 62 p. [in Ukrainian].

Petrovych, O. B. (2015). Formuvannia hotovnosti maybutnikh uchyteliv-slovesnykiv do orhanizatsiyi npozaklasnoyi roboty z obdarovanymy uchniamy [Forming the readiness of intending teachers-linguists for the organization of extra-curricular work with gifted pupils]. Extended abstract of candidate’s thesis. Vinnytsya, 215 p. [in Ukrainian].

Pro Stratehiyu derzhavnoyi kadrovoyi pilityky na 2012–2020 roky (2012). [About the Strategy of the State Personnel Policy for 2012-2020]. The Decree of the President of Ukraine dated February 1, 2012 No. 45/2012. [Electronic resource]. Access mode: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/45/2012. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті