Е-СЕРЕДОВИЩЕ ЯК СКЛАДОВА КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В УНІВЕРСИТЕТАХ ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ

Автор(и)

  • Катерина Бровко
  • Алла Дурдас
  • Дана Сопова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126962

Ключові слова:

академічна чесність, Е-середовище, корпоративна культура, університет, Французька Республіка

Анотація

У статті розкрито особливості та закономірності функціонування Е-середовища як складової корпоративної культури університетів Французької Республіки. Визначено сутність понять “корпоративна культура”, “корпоративна культура університету”, “Е-середовище”, “академічна чесність”. Виокремлено академічну чесність та інші складові елементи корпоративної культури університету. Охарактеризовано місце та роль Е-середовища у формуванні корпоративної культури університетів Франції. Представлено інформацію щодо електронних платформ навчання, які використовуються в університетах Франції.

Біографії авторів

Катерина Бровко

аспірант

Алла Дурдас

аспірант

Дана Сопова

аспірант Київського університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Berlach, A. (2016). Plahiat i Femida [Plagiarism and Themis]. Mirror of the life. Vol. 28 [Electronnic resourse]. Available at:https://gazeta.dt.ua/SCIENCE/plagiat-i-femida-_.html[in Ukrainian].

Dunina I. M. (2011). Platformy dystantsiinoho navchannia v universytetakh Frantsii [Platforms of distance learning at the universities of France]. Scientific Bulletin of Donbas. No.4. [Electronic resourse]. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2011_4_7 [in Ukrainian].

Klots, L. A. & Familiarska, L. L. (2015). Praktyka vykorystannia khmarnykh tekhnolohii v metodytsi roboty pedahoha [The practice of using cloud technologies in the teacher’s methodology]. Scientific journal of Mykhailo Dragomanov National Pedagogical University. pp. 144–148. [in Ukrainian].

Oleksiuk, V. P. (2013). Dosvid intehratsii khmarnykh servisiv Google APPS u informatsiino-osvitnii prostir vyshchoho navchalnoho zakladu [The experience of integrating Google APPS cloud services into the information and education space of a higher education institution]. Information technology and learning tools. Issue. 3, vol. 35, pp. 64–73. [in Ukrainian].

Satsyk, V. (2017). Akademichna dobrochesnist: mifichna kontseptsiia chy diievyi kontsept [Academic integrity: a mythical concept or an effective concept]. [Electronic resourse]. Available at: http://www.saiup.org.ua/novyny/akademichna-dobrochesnist-mifichna-kontseptsiya-chy- diyevyj-kontsept [in Ukrainian].

Sukhomlynskyi, V. O. (1977). Rozmova z molodym dyrektorom shkoly [Conversation with a young school principal]. Selected works: in 5 Vol., vol. 4. Kyiv: Rad. Shkola, pp. 391–626. [in Ukrainian].

Yablonskene, N. L. (2006). Korporativnaya kultura sovremennogo universiteta [The corporate culture of the modern university]. University Management Journal: Practice and Analysis. No.2, 10 p. [in Russian].

Brovko, K. A. & Ternopilska, V. I. (2017). Corporate culture of personality: psychological aspects. Topical issues of contemporary science: Collection of scientific articles. C.E.I.M., Valencia, Venezuela, pp. 176–178. [in English].

Després, C. (2002). Modelisation et conception d’un environnement de suivi pedagogique synchrone d’activites d’apprentissage a distance [Modeling and designing a synchronous pedagogical monitoring environment for distance learning activities]. Doctor’s thesis. Computer Science. Maine, 286 р. [in French].

Koycheva, T. (2014). Novel approaches to form the corporate culture in pedagogical universities. Computer Modelling and New Technologies, vol.18, No 2. pp. 286–289. [in English].

Technologies éducatives [Educational Technologies]. [Electronic resourse]. Available at: http://ressources.algora.org [in French].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті