РОЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ У ФОРМУВАННІ ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Маріанна Мирошникова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126966

Ключові слова:

естетична культура, майбутні офіцери національної поліції, професійна підготовка, вищі навчальні заклади МВС України

Анотація

У статті висвітлюються актуальні питання формування естетичної культури майбутніх офіцерів національної поліції України. Йдеться про роль професійної підготовки у залученні курсантів вищих навчальних закладів МВС України до естетичних цінностей, розвитку у майбутніх правоохоронців естетичного ставлення до професійної діяльності, формуванні естетичної свідомості, вияву естетичної активності та естетичної поведінки. Автор аналізує зміст професійної підготовки та її вплив на естетичний розвиток майбутніх правоохоронців, висвітлює думки вчених щодо значення професійної освіти у формуванні емоційно-естетичних, інтелектуально-естетичних та креативно-естетичних якостей співробітників органів внутрішніх справ.

Біографія автора

Маріанна Мирошникова

здобувач кафедри педагогіки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, викладач кафедри загальноправових та соціально-гуманітарних дисциплін Херсонського факультету Одеського державного університету внутрішніх справ

Посилання

Kremen, V.G. (2005). Osobystist v osvitnii systemi [Personality in the educational system]. Kyiv: Pedahohika i psykholohiia vyshchoi shkoly, pp. 3–17. [in Ukrainian].

Shevchenko, H.P. (2007). Estetychne odukhotvorennia studentskoi molodi [Aesthetic inspiration of student youth]. Kyiv: Pedahohichna dumka, pp. 215–225. [in Ukrainian].

Order of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine No. 1179 dated 09. 11. 2016 “On Approval of the Rules of Ethical Conduct of Police”: official publication. Kyiv: Official Bulletin of Ukraine, 2017. Edition 2. [in Ukrainian].

Butenko, V.G. and others (1992). Razvytye estetycheskoi aktyvnosty shkolnykov: posobye dlia uchytelia [Development of aesthetic activity of schoolchildren: a manual for a teacher]. Kyiv, 174 p. [in Ukrainian].

Kremen, V.G. (2012). Osvita u vymirakh metodolohii synerhetyky [Education in measurements of the synergy methodology]. Kyiv: Pedahohichna dumka, pp. 11– 23. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті