ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В КОНТЕКСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • Ірина Пастирська
  • Ольга Якимович

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.131339

Ключові слова:

соціалізація, інтеграція, інтегративний підхід, навчальний процес, зміст освіти, професійна підготовка

Анотація

У статті обґрунтувано доцільність інтегративного підходу як засобу соціалізації студентів вищих технічних навчальних закладів. Запропоновано впровадження у навчальний процес інтегративних курсів з метою вирішення проблеми співвідношення базових та гуманітарних предметів у вузах технічного профілю. У процесі соціалізації студентської молоді інтеграційні процеси спроможні забезпечити формування мотивації до професійної діяльності, адаптації студентів і випускників в умовах реального соціального середовища.

Біографії авторів

Ірина Пастирська

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов

Ольга Якимович

кандидат педагогічних наук, провідний спеціаліст кафедри систем штучного інтелекту Національний університет “Львівська політехніка”

Посилання

Honcharenko, S. U. (2000). Zmist zahalnoi osvity i yii humanitaryzatsiia [Contents of general education and its humanization]. The continuous vocational education: the problems, searching, and perspectives. Kyiv: VIPOL, pp. 81–107. [in Ukrainian].

Kozakov, V. A. (2002). Psykholoho-pedahohichna pidhotovka v nepedahohichnykh universytetakh [Psychological-pedagogical training in non-pedagogical universities]. Higher education of Ukraine, no. 3, pp. 37–42. [in Ukrainian].

Kozlovska, I. M. (1998). Nauka i mystetstvo: intehratsiini aspekty [Contents of general education and its humanization]. The dialogue of culturec, vol.3, pp.135–142. [in Ukrainian].

Mishchyk, L. I. (1997). Teoretyko-metodolohichni osnovy profesiinoi pidhotovky sotsialnoho pedahoha u zakladakh vyshchoi osvity [The theoretical and methodological foundations of vocational training of social teacher in higher education institutions]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kharkiv [in Ukrainian].

Khutorskoi, A. V. (2001). Sovremennaia dydaktyka [Modern Didactics]. Saint Petersburg: Pyter, 544 р. [in Russian].

Yakymovych, O. N. & Ilchyshyn, Ya. V. (2016). Vplyv seredovyshcha vyshchoho navchalnoho zakladu na profesiine vykhovannia maibutnikh fakhivtsiv [Influence of the environment of a higher educational institution on professional education of future specialists]. The modern information technologies and innovative methods of training in the process of preparing the specialists: the methodology, theory, experience, and problems. No. 46, pp. 350–354. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті