СУТНІСТЬ, СТРУКТУРА ТА ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ “ПРОФЕСІЙНА ГОТОВНІСТЬ ДО РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ” МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ

Автор(и)

  • Тетяна Павлюк

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.131498

Ключові слова:

майбутні офіцери-прикордонники, професійна підготовка, робота з персоналом, професійна готовність до роботи з персоналом

Анотація

Стаття присвячена проблемі аналізу сутності, особливостей змісту та структури професійної готовності до роботи з персоналом майбутніх офіцерів-прикордонників. Визначено зміст понять “готовність”, “професійна готовність”, “професійна готовність до роботи з персоналом”. Розкрито структуру “професійної готовності до роботи з персоналом майбутніх офіцерів-прикордонників”, яка містить такі компоненти: мотиваційно-емоційний, ціннісно-особистісний, діяльнісний, когнітивний, рефлексивний. Схарактеризовано зміст усіх компонентів.

Біографія автора

Тетяна Павлюк

ад’юнкт кафедри педагогіки та соціально-економічних дисциплін Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького

Посилання

Diachenko, M. Y. & Kandybovych, L. A. (1976). Psykholohycheskaia problema hotovnosty k deiatelnosty [Psychological problem of readiness for activity]. Mynsk: BHU, 130 p. [in Russian].

Hellershtein, S. H. (1970). Razvitie professionalno-vazhnykh kachestv.Nauchnye osnovy obucheniya shkolnikov trudu [Development of Professional Important Qualities. Scientific Fundamentals of Student Work Learning]. (Ed.). A. B. Dmytryev. Moscov: Pedahohyka, pp. 80–197. [in Russian].

Honcharenko, S. U. (2011). Ukrainskyi pedahohichnyi entsyklopedychnyi slovnyk [Ukrainian Pedagogical Encyclopedic Dictionary]. Vydannia druhe dopovnene i vypravlene. Rivne: Volynski oberehy, 552 p. [in Ukrainian].

Zeer, E. & Simanyuk, E. (2005). Kompetentnosnyi podkhod k modernyzatsyy professyonalnoho obrazovanyia. Vysshee obrazovanye v Rossyy [Competent Approach to Modernization of Vocational Education ]. No.4, pp. 23–30. [in Russian].

Kuzmyna, N. V. (1967). Ocherky psykholohyy truda uchytelia. Psykholohycheskaia struktura deiatelnosty uchytelia y formyrovanye eho lychnosty [Essays on psychology of teacher’s work. The psychological structure of the teacher’s activity and the formation of his personality]. Yzd-vo Lenynh. un-ta, 158 p. [in Russian].

Lynenko, A. F. (1995). Hotovnist maibutnoho vchytelia do pedahohichnoi diialnosti [The readiness of the future teacher for pedagogical activity]. Pedahohika i psykholohiia, no. 1, pp. 125–132. [in Ukrainian].

Moliako, V. O. (1989). Psykholohichna hotovnist do tvorchoi pratsi [Psychological readiness for creative work]. Kyiv: “Znannia”, 230 p. [in Ukrainian].

Otych, O. M. (1997). Pidhotovka vchytelia pochatkovykh klasiv do vykhovnoi roboty v shkoli (na materiali pisennoho folkloru) [Preparation of elementary school teacher for educational work in school (on the material of song folklore)]. Candidate’s thesis. Kyiv, 194 p. [in Ukrainian].

Pelekh, Iu. V. (2011). Doslidzhennia vplyvu aksiolohichnoi konstanty na rozvytok osobystosti maibutnoho pedahoha u pratsiakh zarubizhnykh uchenykh [Investigation of the influence of the axiological constant on the development of the personality of the future teacher in the writings of foreign scholars]. A collection of scientific works of the Khmelnytskiy Institute of Social Technologies of the University of Ukraine, no. 3, pp. 153–156. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2011_3_34 [in Ukrainian].

Pidlasyi, I. P. (2004). Praktychna pedahohika abo try tekhnolohii. Interaktyvnyi pidruchnyk dlia pedahohiv rynkovoi systemy osvity [Practical pedagogy or three technologies. Interactive tutorial for educators of the market education system]. Kyiv: Vydavnychyi Dim “Slovo”, 616 p. [in Ukrainian].

Platonov, K. (1997). Zanymatelnaia psykholohyia [Interesting psychology]. The5th edition, revised. Saint Petersburg: Pyter Press, 288 p. [in Russian]

Pranhyshvyly, Y. V. (2000). Systemnyi podkhod y obshchesystemnie zakonomernosty [System approach and system-wide regularities]. Moscov: SYNTEH, 528 p. [in Russian].

Slastenyn, V. A. (Ed.). (2002). Pedahohyka: Uchebnoe posobye dlia stud. vыssh.ped.ucheb.zaved [Pedagogics: A manual for the studio. Higher education]. Moscov: Yzd. tsentr “Akademyia”, 576 p. [in Russian].

Uznadze, D. N. (1961). Eksperimentalnye osnovy psikhologii ustanovki [Experimental Fundamentals of Installation Psychology]. Tbylysy: Akademknyha, 351 p. [in Russian].

Thomas, William I.; Thomas, Dorothy: The Child in America. NY: Alfred Knopf, 1929, 2nd ed., p. 572. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті