ВПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ АВГУСТИНА ВОЛОШИНА В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Світлана Бобела

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.131620

Ключові слова:

Августин Волошин, виховання, соціальне виховання, школа, учнівська молодь

Анотація

Автором окреслено основні положення концепції соціального виховання Августина Волошина; проаналізовано праці “Загальна педагогіка”, “Дидактика”, “Педагогічна психологія”, “Методика”, “Педагогіка і дидактика”, “Історія педагогіки”, “О соціальном вихованню”, “Наш страшний ворог”, “Читанка для угро-русской молодежи”. Доведено доцільність використання ідей видатного педагога у практику соціального виховання учнів в умовах загальноосвітньої школи.

Біографія автора

Світлана Бобела

аспірант кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Voloshin, A.I. (1924). O sotsiialnom vykhovaniu [On Social Education]. Uzhgorod: Uni, 53 p. [in Ukrainian].

Voloshin, A. (1932). Zahalna pedahohika [General pedagogics]. Uzhgorod: An Excess of the Pedagogical Society of Subcarpathian Rus, 24 pp. [in Ukrainian].

Voloshin, A. (1925). Mala chytanka dlia II y III klasy narodnykh shkol [Small reader for II and III classes of folk schools]. Uzhgorod: Unio, 125 p. [in Ukrainian].

Voloshin, A. (1918). Nash strashnyi voroh [Our terrible enemy]. Ungvar: Printing house of the stock company “Uni”, 32 p. [in Ukrainian].

Voloshin, A. (1943). Pedahohichna metodolohiia. Knyha 1. Metodolohiia navchannia: Dlia vchyteliv ta vchytelskykh seminarii [Pedagogical methodology. Book 1. Methodology of Teaching: For Teachers and Teachers Seminars]. Prague: “Breakthrough”, 206 pp. [in Ukrainian].

Koval, L.G., Zvereva, I.D. & Khlebik, S. R. (1997). Sotsialna pedahohika.Sotsialna robota: navch. posibn. [Social pedagogy]. Kyiv: IZMN, 392 p. [in Ukrainian].

Kovalchuk, I. A. (2012). Sotsialne vykhovannia yak tsilova funktsiia shkoly [Social education as the target function of the school]. Visnyk of Lugansk National Taras Shevchenko University. Pedagogical sciences,no. 19 (3), pp. 123–127. [in Ukrainian].

Vievsky, A.M., Lepeha, K. I., Balakireva, O.M., Divak, V.V., Dmitrishina, N.A. & Zhdanova, M.P. et al (2014). Kompleksna prohrama z profilaktyky narkotychnykh ta alkoholnykh problem, zoriientovana na uchniv 1-11 klasiv, yikh batkiv ta personal zahalnoosvitnikh zakladiv I – III stupeniv navchannia. Tekhnolohiia provedennia profilaktychnoho treninhu v umovakh shkilnoho seredovyshcha. Profilaktyka alkoholnykh ta narkotychnykh problem. Modul 1. [Comprehensive program for the prevention of narcotic and alcoholic problems, oriented towards pupils of grades 1-11, their parents and staff of general educational institutions of I-III levels of study. Technology of carrying out preventive training in the conditions of the school environment. Prevention of alcohol and drug problems. Module 1.: Educational and methodical manual]. Kyiv, 60 p. [in Ukrainian].

Ryzhanova, A.O. (2012). Rozvytok sotsialnosti v kulturi informatsiinoho suspilstva [Development of sociality in the culture of the information society]. [Electronic resource] http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Pipo/2012_36/12raocis.pdf [in Ukrainian].

Chytanka dlia uhro-russkoi molodezhy (1904). [Reader for Hungarian and Russian youth]. (Ed.).Augustine Voloshin, part 1. For elementary schools of public schools. Ungvar: Publishing house of the public company “UNIO”, 240 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті