DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.133872

ВИБІР ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КОМПЕТЕНТНИХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ

Олена Коваленко, Наталія Брюханова, Наталія Корольова

Анотація


Проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів має здійснюватися засобом системної інтеграції діяльнісного, особистісно орієнтованого й компетентнісного підходів, які у своїй єдності визначають методологію дослідження і забезпечують відповідне вирішення його завдань та досягнення мети.

Особливість процесу проектування системи професійної підготовки інженерно-педагогічних кадрів полягає у єдності моделювання професійної педагогічної компетентності інженерів-педагогів та відповідної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Це вимагає обов’язкового відбиття структури професійної компетентності у кожній зі складових педагогічної системи, як то: меті, змісті, технологіях.

Ключові слова


педагогічне проектування; технологія навчання; професійна компетентність інженера-педагога; проектування професійної підготовки інженера-педагога

Повний текст:

PDF

Посилання


Bespalko, V.P. (1989). Slagaemye pedagogicheskoj tehnologii [The terms of pedagogical technology]. Moscow: Pedagogika, 192 p. [in Russian].

Brіukhanova, N.O. (2010). Osnovy pedagogichnogo proektuvannja v inzhenerno-pedagogichnij osviti [The basis of the pedagogical project is the development of the educational and pedagogical background]. Monograph. Kharkov: NTMT, 438 p. [in Ukrainian].

Brіukhanova, N.O. (2007). Тeoretychni zasady profesijnoi pedagogichnoi pidgotovky majbutnih inzheneriv-pedagogiv v konteksti pryjednannja Ukrainy do Bolonskogo procesu [Theoretical principles of professional pedagogical training of future engineer teachers in the context of Ukraine’s accession to the Bologna Process]. Monograph. Kharkov: Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy, 162 p. [in Ukrainian].

Brіukhanova, N.O. (2008). Metodologycheskye osnovy dydaktycheskyh tehnologyj [Methodological foundations of didactic technologies]. Monograph. Kharkov: Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy, 132 p. [in Russian].

Lebedeva, G.A. (1997). Obuchenie pedagogicheskomu proektirovaniju v processe professionalnoj podgotovki uchitelja [Teaching pedagogical design in the process of teacher training: the author’s abstract]. Extended abstract of candidate’s thesis. Moscow, 20 p. [in Russian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии / Владимир Павлович Беспалько. – М.: Педагогика, 1989. – 192 с.

Брюханова Н.О. Основи педагогічного проектування в інженерно-педагогічній освіті: [монографія] / Н.О. Брюханова. – Х.: НТМТ, 2010. – 438 с.

Брюханова Н.О. Теоретичні засади професійної педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів в контексті приєднання України до Болонського процесу: [монографія] / О.Е. Коваленко, Н.О. Брюханова, О.О. Мельниченко. – Х.: УІПА, 2007. – 162 с.

Брюханова Н.А. Методологические основы дидактических технологий: [монография] / Е.К. Белова, Н.А. Брюханова, Е.Э. Коваленко. – Х.: УИПА, 2008. – 132 с.

Лебедева Г.А. Обучение педагогическому проектированию в процессе профессиональной подготовки учителя: автореф. дис. на соиск. научн. степени канд. пед. наук: спец. 13.00.08 “Теория и методика профессионального образования” / Галина Анатольевна Лебедева. – Москва, 1997. – 20 с.





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)