ВИБІР ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КОМПЕТЕНТНИХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • Олена Коваленко
  • Наталія Брюханова
  • Наталія Корольова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.133872

Ключові слова:

педагогічне проектування, технологія навчання, професійна компетентність інженера-педагога, проектування професійної підготовки інженера-педагога

Анотація

Проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів має здійснюватися засобом системної інтеграції діяльнісного, особистісно орієнтованого й компетентнісного підходів, які у своїй єдності визначають методологію дослідження і забезпечують відповідне вирішення його завдань та досягнення мети.

Особливість процесу проектування системи професійної підготовки інженерно-педагогічних кадрів полягає у єдності моделювання професійної педагогічної компетентності інженерів-педагогів та відповідної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Це вимагає обов’язкового відбиття структури професійної компетентності у кожній зі складових педагогічної системи, як то: меті, змісті, технологіях.

Біографії авторів

Олена Коваленко

доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Української інженерно-педагогічної академії

Наталія Брюханова

доктор педагогічних наук, професор,завідувач кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти, ректор Української інженерно-педагогічної академії

Наталія Корольова

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Української інженерно-педагогічної академії

Посилання

Bespalko, V.P. (1989). Slagaemye pedagogicheskoj tehnologii [The terms of pedagogical technology]. Moscow: Pedagogika, 192 p. [in Russian].

Brіukhanova, N.O. (2010). Osnovy pedagogichnogo proektuvannja v inzhenerno-pedagogichnij osviti [The basis of the pedagogical project is the development of the educational and pedagogical background]. Monograph. Kharkov: NTMT, 438 p. [in Ukrainian].

Brіukhanova, N.O. (2007). Тeoretychni zasady profesijnoi pedagogichnoi pidgotovky majbutnih inzheneriv-pedagogiv v konteksti pryjednannja Ukrainy do Bolonskogo procesu [Theoretical principles of professional pedagogical training of future engineer teachers in the context of Ukraine’s accession to the Bologna Process]. Monograph. Kharkov: Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy, 162 p. [in Ukrainian].

Brіukhanova, N.O. (2008). Metodologycheskye osnovy dydaktycheskyh tehnologyj [Methodological foundations of didactic technologies]. Monograph. Kharkov: Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy, 132 p. [in Russian].

Lebedeva, G.A. (1997). Obuchenie pedagogicheskomu proektirovaniju v processe professionalnoj podgotovki uchitelja [Teaching pedagogical design in the process of teacher training: the author’s abstract]. Extended abstract of candidate’s thesis. Moscow, 20 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті