ПРОФЕСІОГРАМА МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ БОЙОВОГО ТА ОПЕРАТИВНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Автор(и)

  • Анжеліка Любас

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.133928

Ключові слова:

професіограма, фахівці бойового та оперативного забезпечення, військово-професійна діяльність, професійна компетентність

Анотація

У статті проведено дослідження професіограми фахівців бойового та оперативного забезпечення на основі аналізу поняття, структури, ключових ознак, вимог до професійної діяльності майбутніх фахівців бойового та оперативного забезпечення. Визначено основні види військово-професійної діяльності фахівців бойового та оперативного забезпечення. Встановлено, що якість виконання майбутніми фахівцями бойового та оперативного забезпечення професійних функцій, ролей та обов’язків безпосередньо залежить від ряду індивідуально-психологічних особливостей цих фахівців, зокрема професійної мотивації, професійного мислення, емоційно-вольової сфери, комунікативних здібностей. Обґрунтовано поняття, структуру і зміст професійної компетентності майбутніх фахівців бойового та оперативного забезпечення.

Біографія автора

Анжеліка Любас

викладач кафедри іноземних мов та військового перекладу Національної академії сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, м. Львів

Посилання

Matsevko, T.M., Fedak, S.S. & Romanyshyn, A.M. et al (2014). Analiz i poshuk perspektyvnykh shliakhiv vdoskonalennia psykholoho-pedahohichnoho zabezpechennia pidhotovky ofitserskykh kadriv sukhoputnykh viisk [Analysis and search for promising ways to improve the psychological and pedagogical provision of training of officer personnel of the ground forces]. Report on research work. Competency – Officers, inv. Number 1112 from 12.12.14. [in Ukrainian].

Berezkina, T. Ye. (2017). Organizatsionno-upravlencheskaya deyatelnost yurista: uchebnik i praktikum dlya bakalavriata i magistratury [Organizational and administrative activity of a lawyer]. Moscov: Yurayt Publ., 410 p. [in Russian].

Yefremova, O.Yu. (2008). Voennaya pedagogika [Military Pedagogy]. Saint Petersburg: Piter, 640 p. [in Russian].

Zhelaho, A. M. (2014). Sotsialno-psykholohichni determinanty profesiinoho stanovlennia komandyra pidrozdilu vnutrishnikh viisk MVS Ukrainy [Socio-psychological determinants of the professional formation of the commander of the unit of internal troops of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine]. Kharkiv, 24 p. [in Ukrainian].

Zeer, E. F. (2006). Psikhologіya profesіi [Psychology of the profession]. Moscow: Akad. Proekt Publ; Fund Peace,336p. [in Russian].

Karayani, A.G. (1998). Psikhologicheskoe obespechenie boevykh deystviy lichnogo sostava Sukhoputnykh voysk v lokalnykh voennykh konfliktakh [Psychological support of combat operations of the personnel of the Ground Forces in local military conflicts]. Moscow, 355 p. [in Russian].

Kucherenko, N. S. (2016) Psykholohichne zabezpechennia sluzhbovo-boiovoi pidhotovky maibutnikh ofitseriv tekhnichnoho profiliu Natsionalnoi hvardii Ukrainy.[The psychological support of military and combat training of future officers of the technical profile of the National Guard of Ukraine]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kharkiv,28 p. [in Ukrainian].

Maklakov, A. G. (2005). Psikhologiya i pedagogika. Voennaya psikhologiya [Psychology and pedagogy. Military psychology]. Saint Petersburg: Piter, 464 p. [in Russian].

Markova, A. K. (1996). Psikhologiya professionalizma [Psychology of professionalism]. Moskov: Knowledge, 308 p. [in Russian].

Maslak, L. P. (2010). Formuvannia profesiinoi inshomovnoi kompetentnosti radioinzhenernykh spetsialnostei [Formation of professional foreign language competence in radio engineering specialties]. Extended abstract of candidate’s thesis. Zhytomyr, 18 p. [in Ukrainian].

Platonov, K. K. (1986). Struktura i razvitie lichnosti [Structure and development of the person]. Moscow: Science, 255 p. [in Russian].

Poltorak, S. T. (Ed.). (2012). Osnovy pidhotovky pidrozdiliv spetsialnoho pryznachennia vnutrishnikh viisk: navch. posib. [Fundamentals of training special units of internal troops]. Kharkiv: Akad. VV MVS Ukrainy Publ., 448 p. [in Ukrainian].

Prykhodko, I. I. (2008). Profesiinyi psykholohichnyi vidbir maibutnikh ofitseriv vnutrishnikh viisk MVS Ukrainy [Professional psychological selection of future officers of internal troops of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine]. Kharkiv: Akad. VV MVS Ukrainy Publ., 190 p. [in Ukrainian].

Sliusarenko, A.V., Chernenko, A.D. & Shevchenko, O.M. et al. Udoskonalennia prohramm pidhotovky ta navchalnykh dystsyplin profesiinoho spriamuvannia dlia kursantiv vypusknykh kursiv Natsionalnoi akademii sukhoputnykh viisk imeni hetmana Petra Sahaidachnoho [Improvement of training programs and professional subjects for graduates of the National Academy of Ground Forms named after Hetman Petra Sagaidachnogo]. Report on research work Program-A, inv. Number 1623 from 16.07.16 in National Academy of Ground Forces named after Petro Sahaidachnyi. [in Ukrainian].

Yahupov, V.V. & Svystun, V.I. (2007). Kompetentnisnyi pidkhid do pidhotovky fakhivtsiv u systemi vyshchoi osvity [Competent approach to the training of specialists in the system of higher education]. Proceedings. Pedagogical, psychological sciences and social work, vol. 71, pp. 3–8. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті