ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ВСТАНОВЛЕННЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ НА ЗАНЯТТЯХ ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ

Автор(и)

  • Світлана Ябковська
  • Оксана Шахрай

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.136698

Ключові слова:

міжпредметні зв’язки, естетичне виховання, творча самореалізація, самовираження, особистість, компетентність, культура, освіта, духовні цінності

Анотація

У статті розкрито сутність застосування міжпредметних зв’язків, творчого самовираження особистості. Висвітлено філософські, педагогічні, психологічні погляди на проблему естетичного виховання учнів. Визначено етапи актуалізації творчого самовираження особистості. Підкреслено значення творчого саморозвитку учня, що допомагає йому піднятися на вищий рівень і зуміти безперешкодно виконувати життєво необхідні творчі завдання та проблеми.

Біографії авторів

Світлана Ябковська

викладач-методист вищої категорії, циклової комісії народних інструментів Луцького педагогічного коледжу

Оксана Шахрай

викладач першої категорії, циклової комісії фортепіано Луцького педагогічного коледж

Посилання

Voronina, T. P. (2008). Osvita v epokhu novykh informatsiinykh tekhnolohii [Education in an era of new information technologies]. Moscow: AMO, 147 p. [in Russian].

Gershunsky, B. S. (2002). Fylosofyia obrazovanyia dlia XXI veka [Philosophy of education for the 21st century]. Moscow: Pedagogical Society of Russia, 512 p. [in Russian].

Hlynska, Ye. A. & Tytova, S.V. (2007). Mizhpredmetni zviazky v navchanni [Interpersonal relationships in learning]. Vol.3, Tula: Info, 44 p. [in Russian].

Demydenko, V. V. (2008). Mystetstvo u svitohliadnomu vykhovanni (formuvannia svitohliadnykh uiavlen pidlitkiv na urokakh literatury, muzyky, obrazotvorchoho mystetstva [The art of ideological education (formation of philosophical ideas in adolescent class of Literature, Music, Art)]. Educational book for students of Higher Educational Establishments. Luhansk: SE “Luhansk National University named after Taras Shevchenko” Publ., 200 p. [in Ukrainian].

Zvieriev, I. D. & Maksymova, V. M. (2006). Mizhpredmetni zviazky v suchasnii shkoli [Interdisciplinary connections in modern school]. Vol.2, Moskow: Pedahohika, 195p. [in Russian].

Kaliuzhna, T. (2013). Suchasni vymohy do profesiinoi pidhotovky maibutnoho vchytelia [Modern requirements for the training of a future teacher]. Scientific notes Nizhyn State University named after Nikolai Gogol. Series: Psychological and pedagogical sciences, no. 4, pp. 32–37. [in Ukrainian].

Komenskiy, Ya. A. (1982). Yzbrannye pedagogicheskie sochineniya [Selected pedagogical compositions]. Moskow: Pedahohika, vol. 2, 576 p. [in Russian].

Pecherska, Ye. P. (2001). Uroky muzyky v pochatkovykh klasakh [Music lessons in elementary school]. Teach. manual for studio higher ped. tutor shut (Ed.). V. M. Kutsenko. Kyiv: Lybid, p. 271. [in Ukrainian].

Smoliaha, N. V. (1990). Mizhpredmetni zviazky yak zasib optymizatsii navchalnoho protsesu [Interdisciplinary relationships as a means of educational process optimization]. Topical issues of musical education: thematic collection of scientific papers. Kyiv, pp. 15–25. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті