СПЕЦИФІКА ВИХОВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ ПІДЛІТКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ІНТЕРНАТНИХ ЗАКЛАДІВ ТА ФОРМИ ЇЇ ОРГАНІЗАЦІЇ У ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.136846Ключові слова:
загальноосвітні школи-інтернати, підлітки шкіл-інтернатів, позитивне ставлення до праці, трудова діяльність, позаурочна діяльність, гурткова роботаАнотація
У статті розкрито специфіку процесу виховання позитивного ставлення підлітків загальноосвітніх інтернатних закладів до праці, обґрунтовано педагогічну доцільність здійснення цього процесу у позаурочній діяльності, проаналізовані основні напрями позаурочної діяльності, визначені найбільш ефективні форми виховання позитивного ставлення до праці підлітків у позаурочний час.Посилання
Aladin, A.A., Furmanov, I. A. & Furmanova, N.V. (1999). Psikhologicheskaya rabota s detmi, lishennymi roditelskogo popechitelstva [Psychological work withchildren deprived of parental guardianship]. Minsk: Tesey, 224 p. [in Russian].
Arkhypova, S.P., & Maiboroda, H.Ia. (2002). Sotsialna pedahohika [Social pedagogy]. Cherkasy: ChDU, 240 p. [in Ukrainian].
Kanishevska, L.V.(2011). Vykhovannia sotsialnoi zrilosti starshoklasnykiv zahalnoosvitnikh shkil internativ u pozaurochnii diialnosti [Upbringing of social maturity of senior pupils of general educational boarding schools in extracurricular activities]. Kyiv: KhmTsNII, 368 p. [in Ukrainian].
Kobzar, B.S., & Postovoytov, E. P. (1997). Spetsifika pozaurochnii diialnosti s uchniyami zahalnoosvitnikh shkil internativ dlay detey-sirot ta detey yaki zalishilis bez pikluvaniya batikiv [Specificity of activities after lessons with students of boarding schools for orphans and children left without parental care]. Kyiv: Stilos, 312 p. [in Ukrainian].
Palieva, N. A. (2008). Vospitanie i lichnostnoe razvitie detey-sirot v usloviyakh alternativnykh form zhizneustroystva [Education and personal developmentof orphans in alternative forms of living arrangements]. Doctor’s thesis. Stavropol, 360 p. [in Russian].
Kharchenko, S. Ya. (2006). Sotsializatsiia ditei ta molodi v protsesi sotsialno-pedahohichnoi diialnosti: teoriia i praktyka: monohrafiia [Socialization of children and youth in the process of social and pedagogical activity: theory and practice: monograph]. Luhansk: Alma-mater, 320 p. [in Ukrainian].
Shcherbakivskyi, V. (1995). Ukrainske mystetstvo: Vybrani neopublikovani pratsi [Ukrainian Art: Selected Unpublished Works]. Kyiv: Lybid, 228 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.