СПЕЦИФІКА ВИХОВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ ПІДЛІТКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ІНТЕРНАТНИХ ЗАКЛАДІВ ТА ФОРМИ ЇЇ ОРГАНІЗАЦІЇ У ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС

Автор(и)

  • Вікторія Яковлєва

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.136846

Ключові слова:

загальноосвітні школи-інтернати, підлітки шкіл-інтернатів, позитивне ставлення до праці, трудова діяльність, позаурочна діяльність, гурткова робота

Анотація

У статті розкрито специфіку процесу виховання позитивного ставлення підлітків загальноосвітніх інтернатних закладів до праці, обґрунтовано педагогічну доцільність здійснення цього процесу у позаурочній діяльності, проаналізовані основні напрями позаурочної діяльності, визначені найбільш ефективні форми виховання позитивного ставлення до праці підлітків у позаурочний час.

Біографія автора

Вікторія Яковлєва

доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та методики технологічної освіти ДВНЗ “Криворізький Державний педагогічний університет” Дійсний член міжнародної Академії безпеки життєдіяльності, м. Київ Дійсний член міжнародної Академії культури безпеки, екології та здоров’я, м. Київ Почесний член Європейської асоціації з безпеки, Польща, м. Краків

Посилання

Aladin, A.A., Furmanov, I. A. & Furmanova, N.V. (1999). Psikhologicheskaya rabota s detmi, lishennymi roditelskogo popechitelstva [Psychological work withchildren deprived of parental guardianship]. Minsk: Tesey, 224 p. [in Russian].

Arkhypova, S.P., & Maiboroda, H.Ia. (2002). Sotsialna pedahohika [Social pedagogy]. Cherkasy: ChDU, 240 p. [in Ukrainian].

Kanishevska, L.V.(2011). Vykhovannia sotsialnoi zrilosti starshoklasnykiv zahalnoosvitnikh shkil internativ u pozaurochnii diialnosti [Upbringing of social maturity of senior pupils of general educational boarding schools in extracurricular activities]. Kyiv: KhmTsNII, 368 p. [in Ukrainian].

Kobzar, B.S., & Postovoytov, E. P. (1997). Spetsifika pozaurochnii diialnosti s uchniyami zahalnoosvitnikh shkil internativ dlay detey-sirot ta detey yaki zalishilis bez pikluvaniya batikiv [Specificity of activities after lessons with students of boarding schools for orphans and children left without parental care]. Kyiv: Stilos, 312 p. [in Ukrainian].

Palieva, N. A. (2008). Vospitanie i lichnostnoe razvitie detey-sirot v usloviyakh alternativnykh form zhizneustroystva [Education and personal developmentof orphans in alternative forms of living arrangements]. Doctor’s thesis. Stavropol, 360 p. [in Russian].

Kharchenko, S. Ya. (2006). Sotsializatsiia ditei ta molodi v protsesi sotsialno-pedahohichnoi diialnosti: teoriia i praktyka: monohrafiia [Socialization of children and youth in the process of social and pedagogical activity: theory and practice: monograph]. Luhansk: Alma-mater, 320 p. [in Ukrainian].

Shcherbakivskyi, V. (1995). Ukrainske mystetstvo: Vybrani neopublikovani pratsi [Ukrainian Art: Selected Unpublished Works]. Kyiv: Lybid, 228 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті