МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО В СТРУКТУРІ ІНТЕГРОВАНИХ ЗАНЯТЬ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Валентина Мішедченко
  • Сергій Пішун

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.136848

Ключові слова:

учитель, інтегрований підхід, молодші школярі, музичне мистецтво, поліхудожня спрямованість, тематичний блок

Анотація

У статті розглянуто систему інтегрованих занять як основний принцип у навчанні музичному мистецтву дітей. Зроблена спроба аналізу напрямів підготовки вчителя-музиканта та умов їх реалізації в системі інтегрованого навчання. Зазначено, що специфіка професійної діяльності вчителя-музиканта загальноосвітньої школи, на відміну від дитячої музичної школи, полягає в закладеній з самого початку багатофункціональності цієї діяльності. Якісно новий рівень професійної підготовки вчителя музики після створення відповідних умов дозволить самостійно реалізувати інтегрований підхід.

Біографії авторів

Валентина Мішедченко

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

Сергій Пішун

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

Посилання

Masol, L. M. (1999). Obraz – slovo – dumka: polikulturnyi dialoh v osvitnomu prostori [Image – word – idea: multicultural dialogue in educational sphere]. Art and Education, 4, pp. 38–45. [in Ukrainian].

Rudnytska, O. P. (2005). Pedahohika: zahalna ta mystetska: navchalnyi posibnyk [Pedagogics: general and art: textbook]. Ternopil: Academic book – Bohdan. 360 p. [in Ukrainian].

Smoliaha, N. V. (1990). Mizhpredmetni zviazky yak zasib optymizatsii navchalnoho protsesu [Interdisciplinary relationships as a means of educational process optimization]. Aktualni problemy muzychnoi osvity: tem. zb. nauk. prats [Topical issues of musical education: thematic collection of scientific papers]. Kyiv, pp. 15–25. [in Ukrainian].

Sokolova, O. V. (2004). Metodychni osnovy intehratsii mystetskyh znan u pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv muzyky i khudozhnoi kultury [Methodical basics of art knowledge integration in training of future music and artistic culture teachers]. Candidate’s thesis. Kyiv, 207 p. [in Ukrainian].

Turchyn, T. (2011). Zastosuvannia osuchasnenykh form muzychnoho navchannia molodshykh shkoliariv yak peredumova yikh tvorchoho rozvytku [Application of innovative forms of junior schoolchildren musical education as a precondition of their creative development]. Native school, 7 (july), p. 64. [in Ukrainian].

Yudin, M. M. (2014). Intehratsiia mystetstv v estetychnomu vykhovanni [Integration of arts in aesthetic education]. Pedagogics of creative personality formation in high and comprehensive school. Vol. 38, pp. 364–370. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті