DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.136871

АНАЛІЗ СИСТЕМИ КВАЛІФІКАЦІЙ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ

Камілла Магрламова

Анотація


Вища система освіти Великої Британії є одна з найунікальніших та найскладніших з усіх які існують не тільки в країнах Європи, але і в усьому світі. Комплексна загальна система кваліфікацій та навчальних програм демонструють прозорість та полегшують мобільність персоналу та студентів. Рівень автономії вищих навчальних закладів Великої Британії самий високий порівняно з подібними установами в інших країнах. Більше ніж 150 вищих навчальних закладів та кількість студентів в окремих університетах та коледжах коливається від 500 до більш ніж 150 000.

Відмічено, що невід’ємними складовими системи забезпечення якості професійної освіти та навчання у Великій Британії є національні стандарти кваліфікацій, що базуються на національних професійних стандартах; національна рамка кваліфікацій, рівні якої описані у термінах залікових одиниць. У вищій освіті регулювання кваліфікацій ВНЗ здійснюють за допомогою спеціального документу “Академічна інфраструктура”, який містить: рамки кваліфікацій вищої освіти Англії, Уельсу, Північної Ірландії і Шотландії; академічні стандарти з різних галузей знань, у яких описані очікувані результати засвоєння дисциплін, в тому числі уміння та рівень розвитку здібностей, компетенції, специфікацію програм навчання.


Ключові слова


вищі навчальні заклади; кваліфікації; майбутні лікарі; професійна освіта; система освіти

Повний текст:

PDF

Посилання


Vasileva, Yu. Yu. & Ignatovich, Ye. V. Sistema nepreryvnogo mnogourovnevogo professionalnogo obrazovaniya Velikobritanii: sovremennye modeli nepreryvnoe obrazovanie: XXI Vek [The UK Continuous Multi-level Professional Education System: the Modern Models of the Continuous Education: XXI Century]. Vypusk 1 (spring 2015) Nepreryvnoe obrazovanie: XXI vek nauchnyy elektronnyy zhurnal. Available at: https://cyberleninka.ru/article/n/sistema-nepreryvnogo-mnogourovnevogo-professionalnogo-obrazovaniya-velikobritanii-sovremennye [in Russian].

The Bologna Process in higher education (2008). Compatibility of The framework for higher education qualifications in England, Wales and Northern Ireland with the Framework for Qualifications of the European Higher Education Area. November 3 p. Available at: http://www.qaa.ac.uk/en/Publications/Documents/Bologna-Process-in-HE.pdf [in English].

Available at: www.elwa.ac.uk/elwaweb/elwa.aspx?pageid=1612 [in English].

Available at: www.enic-naric.net [in English].

Available at: www.ond.vlaanderen.be/hogeronderwijs/bologna/qf/overarching [in English].

Available at: www.qaa.ac.uk/academicinfrastructure/FHEQ/EWNI08 [in English].

Available at: www.qaa.ac.uk/academicinfrastructure/FHEQ/SCQF/2001/default [in English]

Available at: www.qca.org.uk [in English].

Available at: www.scqf.org.uk [in English].

Available at: www.wales.gov.uk [in English].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Васильева Ю. Ю. Игнатович Е. В. Система непрерывного многоуровневого профессионального образования Великобритании: современные модели непрерывное образование: XXI век. Выпуск 1 (spring 2015) Непрерывное образование: XXI век научный электронный журнал https://cyberleninka.ru/article/n/sistema-nepreryvnogo-mnogourovnevogo-professionalnogo-obrazovaniya-velikobritanii-sovremennye-modeli.

The Bologna Process in higher education / Compatibility of The framework for higher education qualifications in England, Wales and Northern Ireland with the Framework for Qualifications of the European Higher Education Area // November 2008 – 3 p. // http://www.qaa.ac.uk/en/Publications/Documents/Bologna-Process-in-HE.pdf

www.elwa.ac.uk/elwaweb/elwa. aspx? pageid =1612

www.enic-naric.net

www.ond.vlaanderen.be/hogeronderwijs/bologna/qf/overarching.as

www.qaa.ac.uk/academicinfrastructure/FHEQ/EWNI08

www.qaa.ac.uk/academicinfrastructure/FHEQ/SCQF/2001/default

www.qca.org.uk

www.scqf.org.uk

www.wales.gov.uk





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)