ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ МОЛОДІ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Інна Форостюк

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.140374

Ключові слова:

вища школа, мотивація, комунікація, інформаційні технології, ресурс, соціальний конструктивізм

Анотація

У статті розглянуто поняття мотивації, визначені зовнішні та внутрішні мотиваційні складові, а також виділено у результаті аналізу проведеного опитування, які з даних складових грають головну роль у процесі вивчення іноземних мов студентами закладів вищої освіти. Розглянуті сучасні методи посилення інтересу молоді до іноземних мов, зокрема можливості використання Інтернету та платформи Moodle. Описані найбільш цікаві види діяльності, які пропонує платформа, та зовнішні ресурси, корисні для використання у процесі викладання іноземних мов.

Біографія автора

Інна Форостюк

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри сучасних європейських мов Національного університету фіскальної служби України

Посилання

Motyvatsiia dlia vyvchennia anhliiskoi [Motivation to study English]. Vse pro vyvchennia mov. Osvita ua. URL: http://osvita.ua/languages/article/37256/ [in Ukrainian].

Prykhodko, M. Shliakhy pidvyshchennia motyvatsii vyvchennia anhliiskoi movy studentamy NTUU “KPI” [Ways of improving motivation to study English by the students of NTUU “KPI”]. Modern Scientific Journal. URL: http://www.rusnauka.com/SND/Pedagogica/5_prihod_ko1.doc.htm [in Ukrainian].

Jennings, David, Paul Surgenor, and Tim McMahon (2016). Education Theory. Constructivism And Social Constructivism In The Classroom. UCD - CTAG. Ucdoer.ie. N.p., 2013. Web. 6 May 2016. URL:http://www.ucdoer.ie/index.php/Education_Theory/Constructivism_and_Social_Constructivism_in_the_Classroom. [in English].

Tryus, Yu. V., Herasymenko, I. V. & Franchuk, V. M. (2012). Systema elektronnoho navchannia VNZ na bazi MOODLE [System of electronic teaching on a MOODLE basics]. Methodical manual. (Ed.). Yu. V. Tryus, Cherkasy: 220 p. P. 6. [in Ukrainian].

Forostiuk, I. V. (2017). Vykorystannia platformy MOODLE v protsesi vykladannia inozemnykh mov u nelinhvistychnykh zakladakh vyshchoi osvity [Improving motivation of young people to study foreign languages at higher education institutions]. Scientific Journal of the International Humanity University. Philological series, no. 31, vol. 3, pp. 191–193. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті