ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ БУДІВЕЛЬНИХ КОЛЕДЖІВ

Автор(и)

  • Оксана Макогін

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.140438

Ключові слова:

експеримент, програма практики, інтеграція змісту, будівельний коледж, організації практики, педагогічні умови, уміння

Анотація

У статті представлені узагальнені результати перевірки педагогічних умов організації практики студентів будівельних коледжів, якими є: уніфікація навчальних програм практики для підготовки за групою спеціальностей; інтегровані програми практики; використання інноваційних методик професійно-практичної підготовки; узгодження програм різних щаблів ступеневої освіти, організація навчального процесу за модулями професійних функцій. Використання авторської програми практики майбутніх будівельників дозволило сформувати у студентів способи самостійної діяльності, логічну послідовність вибору напрямів діяльності та позитивно вплинуло на рівень параметрів умінь, які формувалися у ході експериментального дослідження.

Біографія автора

Оксана Макогін

викладач Львівського коледжу будівництва, архітектури та дизайну

Посилання

Kozlovskyy, Yu. M. (2012). Modelyuvannya naukovoyi diyalnosti vyshchoho navchalnoho zakladu: teoretyko-metodolohichnyy aspect [Modeling of scientific activity of a higher educational institution: theoretical and methodological aspect]. Lviv: SPOLOM, 484 p. [in Ukrainian].

Kustovska, O. V. (2005). Metodolohiya systemnoho pidkhodu ta naukovykh doslidzhen [Methodology of system approach and scientific research]. Ternopil: Ekonomichna dumka, 124 p. [in Ukrainian].

Pro provedennya praktyky studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv Ukrayiny [About practice of students of higher educational institutions of Ukraine]. Order of the Ministry of Education and Science of Ukraine Order 351 from dated December 20 [in Ukrainian].

Yakymovych, T.D. & Makohin, O.V. (2016). Formy i metody otsinyuvannya rezultativ vyrobnychoyi praktyky [Forms and methods for evaluating the results of industrial practice]. Modern information technologies and innovative methods of training in the training of specialists: methodology, theory, experience, problems. Kyiv Vinnytsya: TOV firma “Planer”, no. 45, pp. 355–359. [in Ukrainian].

Yakymovych, T. D. (2013). Osnovy dydaktyky profesiyno-praktychnoyi pidhotovky: navchalno-metodychnyy posibnyk [Fundamentals of didactics of vocational and practical training]. Kyiv: Pedahohichna dumka, 136 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті