ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОЇ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНИКА У ПРОЦЕСІ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І СІМ’Ї

Автор(и)

  • Олена Квас
  • Марія Шира

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.144136

Ключові слова:

здорова особистість, дитина дошкільник, взаємодія, педагогічні умови, формування

Анотація

Стаття присвячена розгляду проблеми формування здорової особистості дитини дошкільного віку у процесі взаємодії закладу дошкільної освіти і сім’ї. Обґрунтовується, що реалізація педагогічних умов, а саме: підвищення компетентності вихователів щодо формування здорової особистості дитини; вироблення у вихованців звичок здоров’язбережувальної поведінки на основі формування у них позитивного ставлення до її норм і правил, що визначає їхню життєву позицію у взаємодії з довкіллям сприятимуть зростанню рівнів сформованості здорової особистості дитини дошкільного віку у процесі взаємодії закладу дошкільної освіти і сім’ї.

Біографії авторів

Олена Квас

доктор педагогічних наук, професор кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені Івана Франка

Марія Шира

магістр кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка

Посилання

Andriushchenko, T. K. (2014). Orhanizatsiia osvitnoho protsesu z formuvannia u doshkilnykiv zdoroviazberezhuvalnoi kompetentnosti [The organization of the educational process on the formation of preschoolers’ healthcare-saving competence]. Scientific Herald. Southern Ukrainian Kostyantyn Ushynskiy National Pedagogical University: a collection of scientific works. Odesa, pp. 3 – 11.[in Ukrainian].

Babiuk, T. Y. (2007). Metody formuvannia zdorovoho sposobu zhyttia v roboti zi starshymy doshkilnykamy [The methods of forming a healthy lifestyle while working with older preschoolers]. A collection of scientific works of Kamyanets-Podilskiy State University. Series: Pedagogical. Kamianets-Podilskyi: PP Moshak M.I., vol. 13, book 2, pp.138 – 142. [in Ukrainian].

Levinets, N. V. (2001). Vprovadzhennia zdoroviazberihaiuchykh tekhnolohii yakaktualnyi napriam suchasnoi doshkshlinoi osvity [An introduction of health-saving technologies as an actual trend of modern preschool education]. Bulletin of the Institute of Development of Child: a collection of scientific works, vol.16, Kyiv: Vyd. NPU im. N.P. Drahomanova, pp. 116 – 120. [in Ukrainian].

Lisnevska, N. V. (2013). Zdoroviazberihaiuchi tekhnolohii u fizychnomu vykhovanni ditei doshkilnoho viku [The health-saving technologies of the physical education of children of preschool age.]. Herald of Luhansk Taras Shevchenko National University.: Pedagogical sciences, no.5 (264), part. 2, Luhansk, pp.149 – 155. [in Ukrainian].

Svarkovska, L. A. (2010). Chynnyky formuvannia zdorovia ta fizychnoho stanu vykhovantsiv doshkilnykh zakladiv [The factors of formation of health and physical condition of pupils of preschool establishments]. Pedagogical sciences: theory, history, and innovative technologies. Sumy: Sum DPU im. A.Makarenka, no.1(3), pp. 323–330. [in Ukrainian].

Semenova, N. I. (2009). Pedahohichni tekhnolohii vzaiemodii doshkilnoho navchalnoho zaklidu i simi u formuvannia zdorovoi osobystosti doshkilnyka [The pedagogical technologies of interaction between the preschool educational institution and the family in formation of healthy personality of preschooler]. Scientific notes of Vinnytsya Mukhaylo Kotsyubynskiy State Pedagogical University.: a collection of scientific works.Vinnytsia, Planer, vol.27, pp. 384 – 388. [in Ukrainian].

Filonenko, O. (2014). Zdorovyi vypusknyk dytsadka – uspishnyi shkoliaryk [A healthy graduate of kindergarten is a successful student]. Preschool education, no. 5, pp.17 – 19. [in Ukrainian].

Yurochkina, S. O. (1997). Pedahohichni zasady valeolohichnoho vykhovannia ditei starshoho doshkilnoho viku [The pedagogical bases of the valeological education of children of the senior preschool age]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 153 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті