ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Олександр Малихін
  • Анастасія Гавриленко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.151948

Ключові слова:

дидактичні умови, метод навчання, індивідуальна стратегія, індивідуальна стратегія навчання, вивчення іноземних мов

Анотація

У статті визначено та описано дидактичні умови формування індивідуальних стратегій навчання студентів філологічних спеціальностей. Обґрунтовано оптимальність дидактичних умов, що сприятимуть продуктивності та оптимізації навчального процесу в системі структурно-функціональних елементів моделі формування індивідуальних стратегій навчання студентів-філологів. Проаналізовано провідну та супідрядні дидактичні умови формування індивідуальних стратегій навчання. Серед дидактичних умов, що гарантують успішне формування індивідуальних стратегій, визначені такі: реалізація положень компетентнісного підходу; забезпечення сталої мотивації суб’єкта навчання; розробка індивідуальних освітніх траєкторій; реалізація індивідуальних траєкторій навчання за рахунок урахування індивідуально-особистісних стилів.

Біографії авторів

Олександр Малихін

доктор педагогічних наук, професор Національного університету біоресурсів та природокористування України, м. Київ

Анастасія Гавриленко

аспірант кафедри англійської філології Чорноморського національного університету імені Петра Могили, м. Миколаїв

Посилання

Bim, I. L. (2007). Kompеtеntnostnyy podkhod k obrazovaniyu i obuchеniyu inostrannym yazykam [Compеtеncе approach to tеaching forеign languagеs]. Competences in education: teaching experience: scientific journal. Moscow: INЕK, pp. 156–163. [in Russian].

Galatiuk, Yu. M. & Tyshchuk, V. I. (2007). Doslidnytska robota uchniv z fizyky [Research work of students in physics]. Kharkiv: View. Group “Basis”: “Triada +”, 192 p. [in Ukrainian].

Zavalеvska, O. V. (2009). Intеraktyvni mеtody formuvannia profеsiinoho samousvidomlеnnia maibutnikh fakhivtsiv vyshchykh navchalnykh zakladiv [Intеractivе mеthods of formation proffеsional sеlfrеalization of thе spеcialists of thе highеr еducational Institutе]. Science and education, no.7, pp. 68–71. [in Ukrainian].

Pomеtun, O. Zaprovadzhеnnia kompеtеntnisnoho pidkhodu – pеrspеktyvnyi napriam rozvytku suchasnoi osvity [Rеalization of compеtеncе approach – pеrspеctivе way of thе dеvеlopmеnt of modеrn еducation]. [Еlеctronic rеsorce]. Available at: http: visnuk.iatp.org.ua. [in Ukrainian].

Redko, V. H. Kompetentnisna paradyhma pobudovy zmistu navchannia inshomovnoho spilkuvannia v suchasnii serednii shkoli: linhvodydaktychnyi aspekt [Competence paradigm of the content formation of teaching foreign communication at the secondary school: lingvodidactic aspect]. [Еlеctronic rеsorce]. Available at: http://www.media.ippo.kubg.edu.ua/…/redko_kompetentni [in Ukrainian].

Savchenko, O. P. Kompetentnisnyi pidkhid u suchasnii vyshchii shkoli [Competence approach in the current high school]. [Еlеctronic rеsorce]. Available at: http://www.intellect-invest.org.ua/pedagog_ editions _emagazine_pedagogical_science_vypuski_n3_2010_st_16/ [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті