ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ НАДІЙНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.151953Ключові слова:
професійна надійність, майбутній вчитель, формування професійної надійності, вчитель фізичної культуриАнотація
У статті розглядається проблема формування професійної надійності майбутніх вчителів фізичної культури. Окрема увага приділена дослідженню стану сформованості професійної надійності майбутніх і діючих вчителів фізичної культури. Дослідження діючих вчителів дозволило побудувати модельні характеристики, встановити критерії і шкалу оцінювання показників професійної надійності. Важливим механізмом покращення формування професійної надійності майбутнього вчителя фізичної культури виступає реалізація педагогічних умов в освітньому процесі, функціонування педагогічної системи формування надійності, застосування окремих методів і методик формування надійністних характеристик.
Посилання
Osadchuk О. L. (2007). Model professionalnoy nadezhnosti pedagoga [Model of professional reliability of a teacher]. Vyssheye obrazovaniye segodnya, no. 5, pp.64–66. [in Russian].
Romanov, D. А. (2014). Professionalnaya nadezhnost pedagoga [Teacher’s professional reliability]. Nauka. Tekhnika. Tekhnologii, no. 2, pp.83–85. [in Russian].
Soltyk, O. (2017). Vyznachennia y obgruntuvannia komponentiv, kryteriiv ta pokaznykiv profesiinoi nadiinosti vchytelia fizychnoi kultury [Definition and Substantiation of Components, Criteria, and Indices of Professional Reliability of Teacher of Physical Education]. Obriyi, no. 2(45), pp. 74–80. [in Ukrainian].
Soltyk, O. (2018). Obgruntuvannia pedahohichnoi systemy formuvannia profesiinoi nadiinosti maibutnikh vchyteliv fizychnoi kultury u protsesi fakhovoi pidhotovky [Substantiation of Pedagogical System of Formation of Professional Reliability of Future Teachers of Physical Education in the Process of Vocational Training]. Collection of scientific works of the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine. Series: pedagogical sciences (printed edition). No 1(9), pp. 404–414.
Catharine Parkes and Sarah Maughan. Methods for Ensuring Reliability of Teacher Assessments. Tuesday 2 June 2009, at The Royal Institute of British Architects. [in English].
Sandra Johnson (2013). On the reliability of high-stakes teacher assessment. Journal Research Papers in Education. Volume 28, issue 1: The Reliability of Public Examinations. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.