DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.151953

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ НАДІЙНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Олександр Солтик

Анотація


У статті розглядається проблема формування професійної надійності майбутніх вчителів фізичної культури. Окрема увага приділена дослідженню стану сформованості професійної надійності майбутніх і діючих вчителів фізичної культури. Дослідження діючих вчителів дозволило побудувати модельні характеристики, встановити критерії і шкалу оцінювання показників професійної надійності. Важливим механізмом покращення формування професійної надійності майбутнього вчителя фізичної культури виступає реалізація педагогічних умов в освітньому процесі, функціонування педагогічної системи формування надійності, застосування окремих методів і методик формування надійністних характеристик.


Ключові слова


професійна надійність; майбутній вчитель; формування професійної надійності; вчитель фізичної культури

Повний текст:

PDF

Посилання


Osadchuk О. L. (2007). Model professionalnoy nadezhnosti pedagoga [Model of professional reliability of a teacher]. Vyssheye obrazovaniye segodnya, no. 5, pp.64–66. [in Russian].

Romanov, D. А. (2014). Professionalnaya nadezhnost pedagoga [Teacher’s professional reliability]. Nauka. Tekhnika. Tekhnologii, no. 2, pp.83–85. [in Russian].

Soltyk, O. (2017). Vyznachennia y obgruntuvannia komponentiv, kryteriiv ta pokaznykiv profesiinoi nadiinosti vchytelia fizychnoi kultury [Definition and Substantiation of Components, Criteria, and Indices of Professional Reliability of Teacher of Physical Education]. Obriyi, no. 2(45), pp. 74–80. [in Ukrainian].

Soltyk, O. (2018). Obgruntuvannia pedahohichnoi systemy formuvannia profesiinoi nadiinosti maibutnikh vchyteliv fizychnoi kultury u protsesi fakhovoi pidhotovky [Substantiation of Pedagogical System of Formation of Professional Reliability of Future Teachers of Physical Education in the Process of Vocational Training]. Collection of scientific works of the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine. Series: pedagogical sciences (printed edition). No 1(9), pp. 404–414.

Catharine Parkes and Sarah Maughan. Methods for Ensuring Reliability of Teacher Assessments. Tuesday 2 June 2009, at The Royal Institute of British Architects. [in English].

Sandra Johnson (2013). On the reliability of high-stakes teacher assessment. Journal Research Papers in Education. Volume 28, issue 1: The Reliability of Public Examinations. [in English].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Осадчук О. Л. Модель профессиональной надежности педагога // Высшее образование сегодня. – 2007. – № 5. – С. 64–66.

Романов Д. А. Профессиональная надёжность педагога / Инновационные технологии в образовании / Наука. Техника. Технологии. – 2014. – № 2 – С.83–85.

Солтик О. Визначення й обґрунтування компонентів, критеріїв та показників професійної надійності вчителя фізичної культури / О.О. Солтик // Обрії. – № 2(45), 2017. С. 74–80.

Солтик О.О. Обґрунтування педагогічної системи формування професійної надійності майбутніх вчителів фізичної культури у процесі фахової підготовки / О.О. Солтик // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: Педагогічні науки. – Хмельницький, 2017. – № 4 (11). – С. 404–414.

Catharine Parkes and Sarah Maughan. Methods for Ensuring Reliability of Teacher Assessments. Tuesday 2 June 2009, at The Royal Institute of British Architects.

Sandra Johnson. On the reliability of high-stakes teacher assessment. Journal Research Papers in Education. Volume 28, 2013 – Issue 1: The Reliability of Public Examinations.





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)