ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬО-ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ІНСТИТУТІВ МИСТЕЦТВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ДО САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Ірина Гавран

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.155440

Ключові слова:

емпатія, художньо-образне мислення, мистецтво, особистість, творчість

Анотація

У статті розглянуто окремі аспекти особливостей розвитку художньо-образного мислення студентів інститутів мистецтв у процесі підготовки до самостійної діяльності. Виявлено, що досліджене питання набуває актуальності у становленні майбутнього фахівця з огляду на емпатійність, яка є запорукою творчості та є важливим компонентом розвитку емоційного впливу щодо творів мистецтва шляхом співпереживання. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних науковців, який свідчить, що у контексті дослідження якості мистецької освіти, розглянуте питання є актуальним та вагомим щодо висвітленого поняття. Можна відзначити актуальність цієї проблематики у модернізації системи вищої освіти у світлі вимог Болонської декларації.

Біографія автора

Ірина Гавран

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри тележурналістики та майстерності актора факультету кіно і телебачення Київського національного університету культури і мистецтв

Посилання

Bodina, Ye. A. (1975). Tvorcheskaya priroda muzykalnogo ispolnitelstva [The creative nature of musical performance]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kiev. Gos. Conservatory. P. I. Tchaikovsky, 29 p. [in Russian].

Ziaziun, I. A. (2001). Pedahohichnyi profesionalizm u konteksti profesiinoi svidomosti [Pedagogical professionalism in the context of professional consciousness]. Teachers of vocational schools. Kyiv: Naukovyi svit, vol.1, pp.8–13. [in Ukrainian].

Kozyr, A. V. (2008). Profesiina maisternist uchyteliv muzyky: teoriia i praktyka formuvannia v systemi bahatorivnevoi osvity [The professional skills of teachers of music: theory and practice of forming the system of multilevel education]. Kyiv: NPU imeni M. Dragomanov, 378 p. [in Ukrainian].

Leontev, A. N. (1977). Deyatelnost. Soznanie. Lichnost. 2-e izd. [Activity. Consciousness. Personality]. Moscow: Politizdat, 303 p. [in Russian].

Padalka, H. M. (2004). Priorytetni napriamky rozvytku suchasnoi mystetskoi osvity [The priority directions of the development of modern art education]. Scientific journal NPU Dragomanov National Pedagogical University name. Series 14. vol. 1 (6). Kyiv: NPU, pp. 15–20. [in Ukrainian].

Rudnytska, O. P. (1997). Mystetstvo u konteksti rozvytku dukhovnoi kultury osobystost [Art in the context of the development of the spiritual culture of personality]. Art education and problems of education of youth. Kyiv: IZMN, pp. 3–10. [in Ukrainian].

Rudnytska, O. P. (2002). Pedahohika: zahalna ta mystetska [Education: General and Art]. Kyiv, 270 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті