ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-СЛОВЕСНИКІВ

Автор(и)

  • Світлана Кутова
  • Інна Нікітова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.157178

Ключові слова:

сучасна педагогічна освіта, професійна підготовка, філологічні дисципліни у ЗВО, інноваційні методи та технології навчання, наукова діяльність студентів, педагогічна практика, виховний процес у ЗВО

Анотація

У статті висвітлено моделі й умови формування професійних особистісних якостей майбутніх учителів української мови та літератури; охарактеризовано умови формування професійних особистісних якостей майбутніх учителів української мови та літератури на сучасному етапі розвитку освіти: під час вивчення фахових дисциплін (використання активних методів навчання,новітніх технологій тощо); наукової роботи; проходження педагогічної практики, індивідуального навчання.

Біографії авторів

Світлана Кутова

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри української мови та літератури Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії

Інна Нікітова

кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови та літератури Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії

Посилання

Belikova, L. F. (2000). Otnosheniye studentov k vneuchebnoi deiatelnosti v vuze [Student’s attitude to extracurricular activities in high school]. Sotsiol. Issled, 6, pp.51–58. [in Russian].

Miller, L. (1994). Pechalnoye ravnovesiye [Sad balance]. Literary newspaper. p. 6. [in Russian].

Prokoliienko, L. M., Boryshevskyi, M.I., Moliako, V.O. (et.al). (1991). Pedahohichna psykholohiia [Pedagogical psychology: tutorial]. (Ed.). L.M. Prokoliienko, D.F. Nikolenko. Kyiv, p. 50. [in Ukrainian].

Semenoh, O. M. (2005). Profesiina pidhotovka maibutnikh uchyteliv ukrainskoi movy i literatury: monohrafiia [Professional training for future teachers of Ukrainian language and literature: monograph]. Sumy, 404 p. [in Ukrainian].

Symenenko, T. V. (2007). Formuvannia profesiinoi movnokomunikatyvnoi kompetentsii studentiv filolohichnykh fakultetiv [Formation of professional linguistic-communicative competence in students of philological faculties]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv, 28 p. [in Ukrainian].

Slyzhuk, O. A. (2011). Formuvannia maisternosti maibutnikh uchyteliv-slovesnykiv pid chas pedahohichnoi praktyky [Formation of mastership in future communication-teachers during pedagogical practice]. Methodology and theory of pedagogy. Scientific notes of the National State University named after Mykola Hohol, 5. pp.114–116. [in Ukrainian].

Toptyhina, N. Pedahohichna praktyka yak skladovyi komponent profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv [Pedagogical practice like composing component of professional future teacher’s training]. Scientific articles and publications. [in Ukrainian].

Shumarova, I.P. (2000). Movna kompetentsiia osobystosti v sytuatsiiakh bilinhvizmu: monohrafiia [Linguistic competence of the individuality in bi-linguistic situations]. Kyiv, 283 p. [in Ukrainian].

El-Mowafy, A., Kuhn, M. & Snow, T. Blended learning in higher education: Current and future challenges in surveying education. In Special issue: Teaching and learning in higher education: Western Australia’s TL Forum. Issues In Educational Research, 23(2), pp.132–150. URL: http://www.iier.org.au/iier23/el-mowafy.html [in English].

Marshall, H. Three reasons to flip your classroom. Bilingual Basics. August, 2013. URL: http://newsmanager.commpartners.com/tesolbeis/issues/2013-08-28/6.html[in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті