ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ В АГРАРНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Автор(и)

  • Наталія Тимощук

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.158527

Ключові слова:

професійні якості, іншомовна професійна комунікативна діяльність, комунікативна компетентність, компетенції

Анотація

У статті розглянуто особливості професійно-спрямованого навчання іноземній мові в аграрному закладі вищої освіти. Одним із найважливіших елементів професійної компетентності майбутніх фахівців є володіння іноземною мовою на рівні, доступному для сприйняття реципієнтом. Нами досліджено особливості формування професійних якостей майбутніх спеціалістів у процесі вивчення іноземних мов та визначено основні комунікативні якості та компетенції, що формуються у студента у процесі вивчення іноземної мови.

Біографія автора

Наталія Тимощук

кандидат філологічних наук, доцент кафедри української та іноземних мов Вінницького національного аграрного університету

Посилання

Borodіna, H. I. (2005). Komunіkatyvno-orіientovane navchannia іnozemnoi movy u nemovnomu vuzі [Communicative-oriented teaching of a foreign language in a non-linguistic high school]. Foreign languages. No. 2, pp. 28–31. [in Ukrainian].

Vetohov, A. M. (2006). Psihologo-pedagogicheskaya harakteristika sovremennyih metodov obucheniya inostrannomu yazyiku v shkole [Psychological and pedagogical characteristics of modern methods of teaching foreign language in school]. Foreign languages. No. 1, pp. 25–29. [in Russian].

Hlotova, O. V. (2009). Pіdvyshchennia efektyvnostі samostіinoi roboty studentіv z іnozemnoi movy za rakhunok vykorystannia suchasnykh tekhnolohіi [Increasing the efficiency of independent work of students at foreign language through the use of modern technologies]. Aktualni pytannia vykladannia inozemnykh mov u VNZ ta samostiina robota studentiv v umovakh kredytno-modulnoi systemy: Materialy Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (16 – 17 kvitnia 2009 r.). – Urgent questions of teaching foreign languages at higher educational institutions and students independent work in the conditions of a credit-module system: Proceedings of the International Scientific and Practical Conference (16-17 April 2009).(pp. 11–16). Kharkiv: Publishing house of National pharmaceutical university. [in Ukrainian].

Hrodskyi, I.Y. (2013). Vykorystannia proektnoi metodyky u protsesі vyvchennia іnozemnoi movy studentamy nemovnykh spetsіalnostei [Using the project methodology in the foreign language teaching of students of non-linguistic specialties]. Pedahohika ta psykholohiia: nauka ta praktyka na suchasnomu istorychnomu etapi: Materialy Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (Kharkiv, 26-27 kvitnia 2013 r.). – Pedagogy and psychology: science and practice at the contemporary historical stage: Proceedings of the International Scientific and Practical Conference (Kharkiv, 26-27 April 2013). (pp. 47–50). Kharkiv: Center for Pedagogical Research. [in Ukrainian].

Zamkova, N. L. (2005). Formuvannia profesіinykh yakostei maibutnіkh menedzherіv zovnіshnoekonomіchnoi dіialnostі u protsesі vyvchennia іnozemnykh mov [Formation of professional qualities of future managers of foreign economic activity in the process of studying foreign languages]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 17 p. [in Ukrainian].

Muradova, N. T., & Erdanova, S.A. (2013). Obuchenie professionalno-orientirovannomu obshcheniyu na inostrannom yazyke studentov neyazykovykh vuzov [Training of students of non-linguistic high schools for professional-oriented communication in foreign language]. Young scientist. No.11, pp. 822–824. [in Russian].

Pokushalova, L., & Serebryakova, L. (2012). Obuchenie professionalno-orientirovannomu yazyku v tekhnicheskom vuze [Training of professional-oriented language at a technical university]. Young scientist. No.5, pp. 305–307. [in Russian].

Baepler, P., Walker, J. & Driessen, M. (2014). It’s Not about Seat Time: Blending, Flipping, and Efficiency in Active Learning Classrooms. Computers & Education. Vol. 78, pp. 227–236. [in English].

Chen, P.-S. D., Lambert, A. D. & Guidry, K. R. (2010). Engaging Online Learners: The Impact of Webbased Learning Technology on College Student Engagement. Computers & Education. Vol. 54 (4), pp. 1222–1232. [in English].

Norberg, A.A., Dziuban, C. D., & Moskal, P. D. (2011). Time-based Blended Learning Model. On the Horizon. No.19 (3), pp. 207–216. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті