МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ

Автор(и)

  • Віта Безлюдна

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.162718

Ключові слова:

методика, іноземні мови, вища освіта, студенти

Анотація

У статті зроблено спробу проаналізувати історію розвитку методики викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах України з початку 50-х років ХХ століття і донині. Наголошено, що методика викладання іноземних мов змінювалася і визначалася цілями і завданнями розвитку держави. Розглянуто основні підходи і методики викладання іноземних мов у вищій школі у означений період. Встановлено, що забезпечення високого рівня методики викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах можливо за умови використання викладачами методів, підходів і методик, що відповідають завданням сучасності і поєднують в собі найкраще, що було створено багатьма поколіннями методистів і викладачів.

Біографія автора

Віта Безлюдна

доктор педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Bezlyudna, V. V. (2016). Zakonodavchyy aspekt rozvytku inshomovnoyi osvity u VPNZ Ukrayiny (kinets 90-kh rr. XX stolittya – pochatok XXI stolittya) [Legislative aspect of foreign language education at higher educational establishments of Ukraine (the end of 90-ies ХХ – the beginning of the XXI century)]. Bulletin of Taras Shevchenko Chernigiv National Pedagogical University. No. 141, pp. 11–15 (Series: “Pedagogical Sciences”). [in Ukrainian].

Bezlyudna, V. V. (2017). Profesiyna pidhotovka maybutnikh uchyteliv inozemnykh mov u vyshchykh pedahohichnykh navchalnyy zaklad Ukrayiny (1948-2016 rr.): Teoriya i praktyka [Professional training of future foreign languages teachers in higher pedagogical educational institutions of Ukraine (1948–2016): theory and practice].Uman: Sochinskiy Publ., 342 p. [in Ukrainian].

Bim, I. L. (1989). Navchannya inozemnym movam – poshuk novykh shlyakhiv [Learning Foreign Languages – searching new ways]. No. 1. [in Ukrainian].

Vyshcha shkola (1978): zbirnyk osnovnykh postanov, nakaziv ta instruktsiy: v 2-kh ch. [High school: a collection of basic decrees, orders and instructions: in 2 parts.]. (Ed.).E. I. Voylenko. Moscow. High school. No. 2, 360 p. [іn Russian].

Myrolyubov, A. A. (2002). Istoriya vitchyznyanoyi metodyky navchannya inozemnym movam [History of the domestic method of teaching foreign languages]. Moskow. STUPENY, YNFRA-M, 448 p. [іn Russian].

Nikolayeva, S. Y., Petrashchuk, O. P. & Brazhnyk, N. O. (1996). Stupeneva systema osvity v Ukrayini ta systema navchannya inozemnykh mov [Multilevel system of education in Ukraine and the system of teaching foreign languages]. Kyiv, Lenvit, 90 p. [in Ukrainian].

Skurativska, M. O. (2009). Suchasni metody ta tekhnolohiyi vykladannya inozemnykh mov u vishchiy shkoli Ukrayiny [Modern methods and technologies of teaching foreign languages in the prominent school of Ukraine]. Philology and methods of teaching: science-method. Bulletin. pp. 151–164. [in Ukrainian].

Sukhomlynskyy, O. V. (2014). Radyanska pedahohika yak ideolohiya: sproba istorychnoyi rekonstruktsiyi [Soviet pedagogy as an ideology: an attempt of historical reconstruction]. Historical and pedagogical almanac. No. 1, pp. 4–24. [in Ukrainian].

Ter-Mynasova, S. H. (2004). Mova i mizhkulturna komunikatsiya [Language and intercultural communication]. 2 vol. Moskow. 352 p. [іn Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті