ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ АГРАРНОЇ ГАЛУЗІ У ВЕЛИКОБРИТАНІЇ

Автор(и)

  • Наталія Тимощук

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.162720

Ключові слова:

вища аграрна освіта Великої Британії, професійна підготовка, аграрна галузь, навчальний план, дистанційне навчання

Анотація

У статті розглянуто окремі аспекти вищої аграрної освіти Великої Британії, безперечною перевагою якої є її надзвичайна гнучкість щодо способів, форм, методів і темпів навчання. Автором детерміновано превалюючі тенденції професійної підготовки фахівців аграрної сфери Великої Британії, якій властивий тісний зв’язок підприємців із закладами аграрної освіти; міжнародне співробітництво; швидкий розвиток дистанційного навчання; децентралізація та гнучкість; використання програмам професійно-технічної і вищої освіти для здійснення професійної підготовки фахівців аграрної галузі, переважання державного сектору освіти над приватним.

Біографія автора

Наталія Тимощук

кандидат філологічних наук, доцент кафедри української та іноземних мов Вінницького національного аграрного університету

Посилання

Bidiuk, N.M. (2004). Pidhotovka maibutnikh inzheneriv v universytetakh Velykoi Brytanii [Training of Future Engineers at the UK Universities]. Khmelnytskyi: KhSU, 306 p. [in Ukrainian].

Bidiuk, N.M. (2000). Rozvytok zmistu ta form orhanizatsii pidhotovky bakalavriv inzhenerii v universytetakh Velykoi Brytanii [Development of the Content and Forms of Organization of Bachelors of Engineering Training at Universities of the Great Britain]. Extended abstract of candidate’s thesis.[in Ukrainian].

Velyka Brytaniia. Vyshcha osvita Velykoi Brytanii [United Kingdom. Higher education in the UK]. Available at: http://www.osvita.org.ua/abroad/edusystem/gbr/higheredu/. [in Ukrainian].

Voloshyna, O.V. (2002). Sotsiokulturnyi vplyv na profesiine stanovlennia vchyteliv Velykobrytanii [Socio-cultural Influence on the Pofessional Formation of British Teachers]. Modern Information Technologies and Innovative Methods of Specialists Training: Methodology, Theory, Experience, Problems. Kyiv; Vinnytsia: DOV Vinnytsia. part. 2, pp. 202–208. [in Ukrainian].

Kanivets, O. (2010). Osoblyvosti riznorivnevoi pidhotovky fakhivtsiv u Velykobrytanii [Features of Specialists Multi-Level Training in Great Britain]. Bulletin of the Book Chamber. No. 3. pp. 49–52. [in Ukrainian].

Mahrlamova, K. (2018). Analiz systemy kvalifikatsii maibutnikh likariv u Velykii Brytanii [The Analysis of the Qualificational System of Future Doctors in the UK]. Youth & Market. Vol. 6 (161) pp. 70–76. [in Ukrainian].

Osvita u Velykobrytanii [Education in the UK]. Available at: http://www.ukvisas.com.ua/indexr_39.html. [in Ukrainian].

Osobennosti obrazovaniya v Anglii [Features of Education in England]. Available at: http://www.keytosuccess.ru/education-uk/osobennosti-angliyskogo-obrazovaniya.html. [in Russian].

Systema osvity Velykoi Brytanii [British Education System]. Available at: http://www.osvita.org.ua/abroad/edusystem/gbr. [in Ukrainian].

Abdon, B., Raab, R. & Ninomiya, S. (2008). E-Learning for International Agriculture Development: Dealing with Challenges. Japan International Journal of Education and Development using Information and Communication Technology. Vol. 4. Issue 1, pp. 80–94. [in English].

Cook, J.F. (1998). Distance Education for Agriculture and Rural Development: The Third Wave. The University of Reading, 53 p. [in English].

Leary, J. & Berge, Z. (2006). Trends and Challenges of E-Learning in National and International Agricultural Development. International Journal of Education and Development using ICT. Vol. 2. No. 2, pp.51–59. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті