ІНТЕГРОВАНЕ ПРОЕКТНО-ТЕМАТИЧНЕ НАВЧАННЯ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ

Автор(и)

  • Наталія Божко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.162825

Ключові слова:

реформування, система освіти, інтеграція, інтегроване навчання, інтегроване проектно-тематичне навчання, інтегрований тематичний проект, професійна освіта, кваліфікований робітник

Анотація

У статті розглянуто один із напрямів реформування системи освіти України – впровадження інтегрованого навчання в різних типах навчальних закладів. Охарактеризовано один з видів інтегрованого навчання – інтегроване проектно-тематичне навчання, передумови його виникнення та можливості застосування. Визначені особливості організації інтегрованого проектно-тематичного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі та можливостей його застосування у закладах професійної освіти в процесі підготовки кваліфікованих робітників. Наведено приклади можливих інтегрованих тематичних проектів.

Біографія автора

Наталія Божко

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Української інженерно-педагогічної академії

Посилання

Bozhko, N. V. (2010). Metodyka vyrobnychoho navchannia maibutnikh kravtsiv u PTNZ zasobamy intehrovanykh mikromoduliv [Methodology of production training of future tailors in the vocational school by means of integrated micro-modules]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kharkiv, 23 p. [in Ukrainian].

Volchenkova, H. M. (2003). Proektno-tematychnyi pidkhid do navchannia ditei pochatkovoi shkoly: [Project-Thematic Approach to Primary School Children Education: International education Step by Step project for children aged 6 to 10 years]. Project Method: traditions, prospects, life results: Practical Guide. col. Lyceum Intern. relations No. 51 of Kyiv and others; Science manager and (Ed.). I.G. Ermakov Kyiv, pp. 164–171. [in Ukrainian].

Vygotskiy, L. S. (2004). Psikhologiya razvitiya rebenka [Child developmental psychology]. Moscov: Smysl. Eksmo, 512 p. [in Russian].

Dernova, M. H. (2014). Dualna model vyshchoi profesiinoi osvity doroslykh: Yevropeiskyi dosvid [The Dual Model of Higher Professional Education for Adults: A European Experience]. Adult Education: Theory, Experience, Perspectives. Vol. 2 (9);Vol.2, pp.137–145. [in Ukrainian].

Intehrovane navchannia: tematychnyi i diialnisnyi pidkhody (chastyna 2) [Integrated Learning: Thematic and Activity Approaches (Part 2)]. [Electronic resource]. Available at: http://nus.org.ua/articles/integrovane-navchannya-tematychnyj-i-diyalnisnyj-pidhody-chastyna-2/ [in Ukrainian].

Liubchak, N. M. (2014). Proektni tekhnolohii: sutnist ta osoblyvosti vykorystannia u navchalnomu protsesi [Design technologies: the essence and peculiarities of use in the educational process]. Herald. Series: Pedagogical Sciences. Kyiv, Vol. 122, pp.144–150. [in Ukrainian].

Nova ukrainska shkola: kontseptualni zasady reformuvannia serednoi shkoly [New Ukrainian School: Conceptual Principles of Reforming High School]. [Electronic resource]. Available at: https://www.kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/ukrainska-shkola-compressed.pdf[in Ukrainian].

Pastyrska, I. Ia. (2012). Intehratsiia zmistu predmetiv pryrodnychoho i humanitarnoho tsykliv yak zahalnopedahohichna problema (kinets XX – pochatok XXI stolittia) [Integration of the content of subjects of natural and humanitarian cycles as a general pedagogical problem (the end of the XX – the beginning of the XXI century]. Extended abstract of candidate’s thesis. Uzhhorod, 20p. [in Ukrainian].

Piazhe, Zh. (1994). Izbrannyye psikhologicheskiye trudy [Selected psychological works]. Moscov: Mezhdunar. ped. akad., 272 p. [in Russian].

Tomina, E. F. (2011). Pedagogicheskiye idei Dzhona Dyui: istoriya i sovremennost [Pedagogical ideas of John Dewey: history and modernity]. Bulletin of OGU. No. 2 (121), pp.360–366. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті