ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Юлія Харченко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.168661

Ключові слова:

культура, професійна культура концертмейстера, професійна діяльність концертмейстера, компоненти професійної культури концертмейстера

Анотація

У статті проаналізовано окремі теоретичні та практичні питання професійної культури концертмейстера закладу вищої освіти, визначаються підходи щодо актуальних проблем її становлення у процесі фахової діяльності. Досліджується зміст чотирьох-компонентної моделі професійної культури концертмейстера. Визначено сукупність цінностей, оволодіння якими створює підґрунтя для становлення професійної культури концертмейстера. Охарактеризовано чинники професійної культури концертмейстера закладу вищої освіти.

Біографія автора

Юлія Харченко

концертмейстер кафедри теорії і методики музичної освіти та хореографії Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Посилання

Balashova, O. S. (2005). Kontsertmeisterka kompetentnist – neodminna umova profesiinoho stanovlennia vchytelia muzyky [Accompanist’s competence – an indispensable condition for the professional formation of a music teacher]. Teacher training in the context of the European educational space: Collection of scientific works, edited by M. V. Levkovsky. Kyiv-Zhytomyr, pp. 113–120. [in Ukrainian].

Barabanshchykov, A. V. (1981). Problemy pedahohycheskoi kultury prepodavatelei vuzov [Problems of pedagogical culture of university lecturers]. Soviet pedagogy. 7. [in Russian].

Dushnyi, A. (2008). Metodyka aktyvizatsii tvorchoi diialnosti maibutnikh uchyteliv muzyky u protsesi muzychno-instrumentalnoi pidhotovky [Method of activating the creative activity of future music teachers in the process of musical and instrumental training]. Educational and methodical manual. Drohobych, 120 p. [in Ukrainian].

Ysaev, Y. F. (2004). Professyonalno-pedahohycheskaia kultura prepodavatelia [Professional and pedagogical culture of a teacher]. Moscow, 208 p. [in Russian].

Luhovyi, V. I. (2010). Formuvannia tsinnisnoi kompetentnosti naukovo-pedahohichnykh pratsivnykiv – vazhlyva umova yikh uspishnoi diialnosti v suchasnii vyshchii shkoli [Formation of the value competence of scientific and pedagogical workers – an important condition for their successful activity in the modern high school]. Institute of innovative technologies of the content of education Ministry of Education of Ukraine. Kiyv, 63 (1), pp. 3–9. [in Ukrainian].

Mazur, N. (2007). Zmist profesiinoi kultury vykladacha vyshchoi shkoly [Content of the professional culture of a higher school lecturer]. Native School, 4, pp. 12–14. [in Ukrainian].

Markova, B. S. (1993). Psykholohycheskye problemы povyshenyia kvalyfykatsyy [Psychological problems of professional development]. Pedagogy, 9–10, pp. 64–67. [in Russian].

Rudnytska, O. P. (1992). Spryiniattia muzyky i pedahohichnoi kultury vchytelia [Perception of music and pedagogical culture of the teacher]. Kyiv, 96 p. [in Ukrainian].

Segeda, N. A. (2011). Instytutsionalizatsiia profesiinoho rozvytku vykladacha muzychnoho mystetstva u vitchyznianii systemi bezperervnoi pedahohichnoi osvity [Institutionalization of professional development of the teacher of musical art in the domestic system of continuous pedagogical education]. Pedagogical education: theory and practice, 8, pp. 352–358. [in Ukrainian].

Khomych, L. (1998). Rol mystetstva u profesiino-pedahohichnii pidhotovtsi vchytelia [The role of art in vocational and pedagogical teacher training]. Art and Education, 3, pp. 51–54. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті