ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Сергій Гуров

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.187266

Ключові слова:

педагогічні умови, виховання духовно-моральних цінностей, студенти гуманітарних спеціальностей, художня література

Анотація

У статті йдеться про мету, завдання та педагогічні умови виховання духовно-моральних цінностей студентів гуманітарних спеціальностей. Автор звертає увагу на актуальність проблеми виховання духовно-моральних цінностей сучасної української молоді та надає характеристику низці специфічних особливостей нинішнього процесу виховання студентів гуманітарних спеціальностей. Дослідження спрямовано також на розкриття основних теоретичних положень щодо виховання духовно-моральних цінностей студентів-гуманітаріїв та обґрунтування ролі художньої літератури як вагомого чинника виховання зазначеного аксіологічного феномена.

Біографія автора

Сергій Гуров

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської філології та методики викладання англійської мови Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Посилання

Asmolov, A. G. (2008). Psihologija lichnosti: kulturno-istoricheskoe ponimanie razvitija cheloveka [Psychology of personality: cultural and historical understanding of human development: textbook]. Moscow, 526 p. [in Russian].

Beh, І. D. (2003). Vihovannja osobistostі: v 2 kn. Kn. 1: Osobistіsno-orієntovanij pіdhіd: teoretiko-tehnologіchnі zasadi [Education of personality: in 2 books. Book No.1: Personality-oriented approach: theoretical and technological basis]. Kyiv, 280p. [in Ukrainian].

Bondarevskaja, E. V. (1995). Vospitanie kak vozrozhdenie grazhdanina, cheloveka kultury i nravstvennosti: Osnovnye polozhenija koncepcii vospitanija v izmenjajushhihsja uslovijah [Education as the rebirth of the citizen of culture and values. The main provisions of the concepts and education in changing conditions]. Rostov-na-Donu, 32 p. [in Russian].

Grigorenko, V. G. (2003). Profesіjno-pedagogіchna motivacіja ta tehnologіja yii formuvannja : monografіja [Professional and pedagogical motivation and technology of its formation: monograph]. Odessa, 147p. [in Ukrainian].

Drobnicki, O. G. (1996). Nekotorye aspekty problemy cennostej [Some aspects of the problem of values]. The Problem of values in philosophy. Moscow; Leningrad. pp. 25–40. [in Russian].

Lipsky I. A. (2004). Tehnologicheskij potencial socialno-pedagogicheskoj dejatelnosti [Technological potential socio-pedagogical work]. Pedagogy. No. 9. pp.34–42. [in Russian].

Allport, G. (2002). Stanovlenie lichnosti. Izbrannye trudy [The formation of personality. Selected works]. Moscow, 462p. [in Russian].

Zagvyazinsky, V. I., Zakirova, A. F. & Strokova, T. A. (2008). Pedagogicheskij slovar: ucheb. posobie dlja stud. vyssh. ucheb. zavedenij [Pedagogical dictionary: training manual for students of higher educational institutions]. Moscow, 352p. [in Russian].

Roganova, N. B. (2006). Dukhovna kultura osobystosti v osvitno-vykhovnomu protsesi vyshchoi shkoly [Spiritual culture of the individual in the educational process of higher education]. Humanization of the educational process: Scientific methodological collection. Slavyansk, issue. 31, pp. 52–58. [in Ukrainian].

Roganova, M. V. (2006). Vihovnij socіokulturnij prostіr unіversitetu jak pedagogіchna problema [Educational socio-cultural space of the University as a pedagogical problem]. Bulletin of the Kyiv International University. Series: Pedagogical Sciences: Collection of scientific works. Kyiv: Kyiv International University, issue. 8. pp. 282–294. [in Ukrainian].

Sukhomlinsky, V. (1990). Kak vospitat nastojashhego cheloveka [How to educate a real person]. Moscow, 286p. [in Russian].

Shevchenko, G. P. & Jaber, H. M. (2004). Estetychne vykhovannia u vyshchykh navchalnykh zakladakh Ukrainy u suchasnyi period [Aesthetic education in higher educational institutions of Ukraine in the modern period]. Lugansk, 208 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті