ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Соломія Ілляш
  • Людмила Савченко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.193543

Ключові слова:

спортивно-оздоровча діяльність, фізичне виховання, спортивне виховання, спортивно-масова робота, початкова школа, майбутні вчителі

Анотація

У статті з’ясовано теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації спортивно-оздоровчої діяльності; охарактеризовано її особливості; проаналізовано наукові джерела з досліджуваної проблеми; уточнено зміст поняття “спортивно-оздоровча діяльність” та суміжних термінів; а також виокремлено педагогічні умови, що сприяють підвищенню професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до спортивно-оздоровчої діяльності.

Біографії авторів

Соломія Ілляш

кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та методики початкової освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Людмила Савченко

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу “Харківська гуманітарно-педагогічна академія” Харківської обласної ради

Посилання

Vayner, E.N. (2013). Kratkiy entsiklopedicheskiy slovar: Adaptivnaya fizicheskaya kultura [Concise Encyclopedic Dictionary: Adaptive Physical Education]. Moscov, 144 р. [in Russian].

Vynnyk, N.M. (2016). Sutnist i zmist poniattia sportyvno-ozdorovchoi diialnosti [The essence and content of the concept of sports and recreational activities]. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. IV (42). Issue: 87. pp. 45–49. [in Ukrainian].

Ivanova, L.I. (2007). [Preparation of future teachers of physical culture for physical education and health work with pupils of general educational institutions]. Extended abstract of candidate’s thesis. National Pedagogical University named after M.P. Drahomanov. Kyiv, 22 p. [in Ukrainian].

Karchenkova, M.V. (2006). Pedahohichni umovy formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do profesiinoi diialnosti [Pedagogical conditions for forming the readiness of future physical education teachers for professional activity]. Extended abstract of candidate’s thesis. Pereyaslav-Khmelnitsky State Pedagogical University named after Grigory Skovoroda. Pereyaslav-Khmelnitsky, 228p. [in Ukrainian].

Korkh, A.Ya. (2000). Trener: deyatelnost i lichnost [Trainer: activity and personality]. Moscov, 120р. [in Russian].

Maksymchuk, B.A. (2007). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv do orhanizatsii sportyvno-masovoi roboty [Preparation of future elementary school teachers for the organization of sports and mass work]. Extended abstract of candidate’s thesis. Vinnytsia State Pedagogical University named after Mikhail Kotsubynsky. Vinnytsia, 18p. [in Ukrainian].

Rodin, M.A. (2012). Puti povysheniya kachestva podgotovki pedagogov fizicheskoy kultury v usloviyakh vuza [Ways to improve the quality of training of physical education teachers in a university]. Available at: http://econf.rae.ru/pdf/2012/03/1083.pdf.[in Russian].

Sushchenko, L.P. (2003). Teoretyko-metodolohichni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia ta sportu u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Theoretical and methodological principles of professional training of future specialists in physical education and sports in higher educational establishments]. Extended abstract of doctor’s thesis. Institute of Pedagogy and Psychology of Vocational Education of APS of Ukraine. Kyiv, 45p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті