DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.193543

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Соломія Ілляш, Людмила Савченко

Анотація


У статті з’ясовано теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації спортивно-оздоровчої діяльності; охарактеризовано її особливості; проаналізовано наукові джерела з досліджуваної проблеми; уточнено зміст поняття “спортивно-оздоровча діяльність” та суміжних термінів; а також виокремлено педагогічні умови, що сприяють підвищенню професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до спортивно-оздоровчої діяльності.


Ключові слова


спортивно-оздоровча діяльність; фізичне виховання; спортивне виховання; спортивно-масова робота; початкова школа; майбутні вчителі

Повний текст:

PDF

Посилання


Vayner, E.N. (2013). Kratkiy entsiklopedicheskiy slovar: Adaptivnaya fizicheskaya kultura [Concise Encyclopedic Dictionary: Adaptive Physical Education]. Moscov, 144 р. [in Russian].

Vynnyk, N.M. (2016). Sutnist i zmist poniattia sportyvno-ozdorovchoi diialnosti [The essence and content of the concept of sports and recreational activities]. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. IV (42). Issue: 87. pp. 45–49. [in Ukrainian].

Ivanova, L.I. (2007). [Preparation of future teachers of physical culture for physical education and health work with pupils of general educational institutions]. Extended abstract of candidate’s thesis. National Pedagogical University named after M.P. Drahomanov. Kyiv, 22 p. [in Ukrainian].

Karchenkova, M.V. (2006). Pedahohichni umovy formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do profesiinoi diialnosti [Pedagogical conditions for forming the readiness of future physical education teachers for professional activity]. Extended abstract of candidate’s thesis. Pereyaslav-Khmelnitsky State Pedagogical University named after Grigory Skovoroda. Pereyaslav-Khmelnitsky, 228p. [in Ukrainian].

Korkh, A.Ya. (2000). Trener: deyatelnost i lichnost [Trainer: activity and personality]. Moscov, 120р. [in Russian].

Maksymchuk, B.A. (2007). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv do orhanizatsii sportyvno-masovoi roboty [Preparation of future elementary school teachers for the organization of sports and mass work]. Extended abstract of candidate’s thesis. Vinnytsia State Pedagogical University named after Mikhail Kotsubynsky. Vinnytsia, 18p. [in Ukrainian].

Rodin, M.A. (2012). Puti povysheniya kachestva podgotovki pedagogov fizicheskoy kultury v usloviyakh vuza [Ways to improve the quality of training of physical education teachers in a university]. Available at: http://econf.rae.ru/pdf/2012/03/1083.pdf.[in Russian].

Sushchenko, L.P. (2003). Teoretyko-metodolohichni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia ta sportu u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Theoretical and methodological principles of professional training of future specialists in physical education and sports in higher educational establishments]. Extended abstract of doctor’s thesis. Institute of Pedagogy and Psychology of Vocational Education of APS of Ukraine. Kyiv, 45p. [in Ukrainian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Вайнер Э.Н., Касютин С.А. Краткий энциклопедический словарь: Адаптивная физическая культура. Москва, 2013. 144с.

Винник Н.М. Сутність і зміст поняття спортивно-оздоровчої діяльності. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2016. IV (42). Issue: 87. P. 45 – 49.

Іванова Л.І. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-оздоровчої роботи з учнями загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук: спец. 13.00.04 “Теорія і методика проф. освіти”. Нац. пед. ун-т. ім. М.П. Драгоманова. Київ, 2007. 22 с.

Карченкова М.В. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності: дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.04 “Теорія і методика проф. освіти”; Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди. Переяслав-Хмельницький, 2006. 228 с.

Корх А.Я. Тренер: деятельность и личность. Москва, 2000. 120 с.

Максимчук Б.А. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації спортивно-масової роботи : автореф. дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти”; Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського. Вінниця, 2007. 18 c.

Родин М.А. Пути повышения качества подготовки педагогов физической культуры в условиях вуза. URL: http://econf.rae.ru/pdf/2012/03/1083.pdf.

Сущенко Л.П. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту у вищих навчальних закладах : автореф. дис. … д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 “Теорія і методика проф. освіти”; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. Київ, 2003. 45 с.

Хоменко Н., Шпак В. Формування здорового способу життя в майбутніх учителів. Оптимізація процесу фізичного виховання в системі освіти : зб. наук. пр. Тернопіль, 2003. С. 80 – 83.





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)