ДЖАЗОВЕ МИСТЕЦТВО У ТВОРЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТЕФАНА ҐРАППЕЛЛІ

Автор(и)

  • Іван Фрайт
  • Оксана Метеньканич

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.193549

Ключові слова:

джаз, джазове виконавство, стиль, імпровізація, музична культура, скрипкове мистецтво

Анотація

У статті виявлено внесок С. Ґраппеллі у розвиток джазового мистецтва, яке є одним з найбільш стійких видів сучасної музичної культури. Аналізуючи гру С. Ґраппеллі, можна зрозуміти і розвивати принципи джазової гармонії, ритму, форми і естетики, яку несе в собі джаз. Його джазовий стиль характеризується надзвичайно глибокою естетикою, легкістю у виконанні імпровізації. Музичний спадок, який залишив після себе С. Ґраппеллі, є невичерпним джерелом і цілою енциклопедією для наступних поколінь.

Біографії авторів

Іван Фрайт

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри народних музичних інструментів та вокалу Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Оксана Метеньканич

магістрант інституту музичного мистецтва Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Polianskyi, V. (2004). Koroli dzhazu [Jazz Kings]. Lviv,125 p. [in Ukrainian].

Karles, P. (1988). Dzhazovyi slovnyk [Jazz Dictionary]. 271 p. [in France].

Ingarden, R. (1966). Vyzhyvannia, robota, znachennia [Survival, work, value]. Kraków, 325 p. [in Polish].

Kowal, R. (1978). Kompozytor – notatsiia – dzhaz, vid polskykh dzhazovykh krytykiv 1956-76 [The composer – notation – jazz, from the Polish jazz critics 1956-76]. Kraków, 124 p. [in Polish].

Kowal, R. (1995). Try zakryti biohrafii: Komeda, Kosh, Seifert [Three closed biographies: Comedy, Kosh, Seifert]. Kraków, 348 p. [in Polish].

Piątkowski, D. (1999.) Era dzhazu [The Jazz Age]. Poznań, 115 p. [in Polish].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті