ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО КОНЦЕРТНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.195789Ключові слова:
музично-виконавська діяльність, емоційний стрес, сценічний досвід, творча самостійністьАнотація
У статті на основі аналізу науково-методичної літератури розкрито сутність та особливості формування готовності до концертно-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Участь у концертно-виконавській діяльності сприяє формуванню професійної майстерності студентів, артистизму, адаптації до майбутньої концертної діяльності, формує творчу активність і самостійність в навчанні, зацікавленість музично-професійною діяльністю, підвищує мотивацію до занять, забезпечує формування практичних навичок і закріплення теоретичних знань.
Посилання
Harkusha, L.I. (2016). Samostiina robota maibutnoho vchytelia muzychnoho mystetstva u protsesi kontsertno-vykonavskoi ta pedahohichnoi praktyky [Independent work of future teacher of musical art is in the process of concerto-carrying out and pedagogical practice]. A musical art is in educational discourse. No.1, pp. 89–93. [in Ukrainian].
Zhyhinas, T.V. (2014). Metodyka pidhotovky maibutnikh uchyteliv muzyky do kontsertno-osvitnoi diialnosti [Methodology of preparation of future music masters is to concerto-educational activity]. Kyiv, 178 p. [in Ukrainian].
Zaika, O.Ia. (2016). Formuvannia potreby v kontsertno-vykonavskii diialnosti yak umova rozvytku khudozhno-tvorchykh zdibnostei maibutnikh pedahohiv [Forming of requirement in concerto-carrying out activity as a condition of developing artistically-creative flairs of future teachers]. Bulletin of Oleksandr Dovzhenko Hlukhiv national pedagogical university. Series: Pedagogical sciences. Vol.32. pp. 128–134. [in Ukrainian].
Kalugina, N.A. (2008). Rol i mesto psikhologo-pedagogicheskoy podgotovki pri lichnostnom stanovlenii budushchego spetsialista (na primere professionalnogo obrazovaniya uchitelya-muzykanta v vuzakh iskusstv i kultury) [Role and place of psychological and pedagogical preparation at the personality becoming of future specialist (on the example of trade education of teacher-musician in institutions of higher learning of arts and culture)]. History and culture of Priamurya. No. 1(3). p.25. [in Russian].
Kasilov, I. (2017). Spetsyfika profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva do instrumentalno-vykonavskoi diialnosti [A specific of professional preparation of future teachers of musical art is to instrumental-carrying out activity]. Pedagogical process: theory and practice (series: pedagogics). Kyiv, 2 (57). pp. 70–76. [in Ukrainian].
Kosinska, N.L. (2017). Sutnisna kharakterystyka stsenichno-obraznoi kultury maibutnikh vchyteliv muzychnoho mystetstva v protsesi vokalnoi pidhotovky [Essence description of stage-vivid culture of future teachers of musical art is in the process of vocal preparation]. Science Rise: Pedagogical Education. No.10. pp. 4–8. [in Ukrainian].
Kotova, L.M. (2014). Metodyka pidhotovky muzykantiv-instrumentalistiv do stsenichnoi diialnosti: navchalno-metodychnyi posibnyk [Essence description of stage-vivid culture of future teachers of musical art is in the process of vocal preparation: raining manual]. 2-e vyd. Vypr. Melitopol, pp.164–165. [in Ukrainian].
Lantukh, T.V. Sovershenstvovanie instrumentalno ispolnitelskoy podgotovki budushchikh uchiteley muzyki [Perfection of instrumental carrying out preparation of future music masters]. Preparation of competent specialist is in educational space of establishment of education. Available at: https://elib.grsu.by/katalog/162374-349944.pdf (accessed 10 Nov. 2019). [in Russian].
Samsonova, O. V. (2010). K voprosu o tvorcheskoy deyatelnosti budushchego uchitelya muzyki [To the question about creative activity of future music master]. To the question about creative activity of future music master. No.2. pp. 119–123. Available at: https://cyberleninka.ru/article/v/k-voprosu-o-tvorcheskoy-deyatelnosti-buduschego-uchitelya-muzyki (accessed 11 Nov.2019). [in Russian].
Tsagarelli, Yu.A. (2008). Psikhologiya muzykalno-ispolnitelskoy deyatelnosti [Psychology of musically-carrying out activity]. Publ. Composer, St.Peterburg, 368 p. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.