DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.195789

ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО КОНЦЕРТНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Марина Білецька, Тетяна Підварко

Анотація


У статті на основі аналізу науково-методичної літератури розкрито сутність та особливості формування готовності до концертно-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Участь у концертно-виконавській діяльності сприяє формуванню професійної майстерності студентів, артистизму, адаптації до майбутньої концертної діяльності, формує творчу активність і самостійність в навчанні, зацікавленість музично-професійною діяльністю, підвищує мотивацію до занять, забезпечує формування практичних навичок і закріплення теоретичних знань.


Ключові слова


музично-виконавська діяльність; емоційний стрес; сценічний досвід; творча самостійність

Повний текст:

PDF

Посилання


Harkusha, L.I. (2016). Samostiina robota maibutnoho vchytelia muzychnoho mystetstva u protsesi kontsertno-vykonavskoi ta pedahohichnoi praktyky [Independent work of future teacher of musical art is in the process of concerto-carrying out and pedagogical practice]. A musical art is in educational discourse. No.1, pp. 89–93. [in Ukrainian].

Zhyhinas, T.V. (2014). Metodyka pidhotovky maibutnikh uchyteliv muzyky do kontsertno-osvitnoi diialnosti [Methodology of preparation of future music masters is to concerto-educational activity]. Kyiv, 178 p. [in Ukrainian].

Zaika, O.Ia. (2016). Formuvannia potreby v kontsertno-vykonavskii diialnosti yak umova rozvytku khudozhno-tvorchykh zdibnostei maibutnikh pedahohiv [Forming of requirement in concerto-carrying out activity as a condition of developing artistically-creative flairs of future teachers]. Bulletin of Oleksandr Dovzhenko Hlukhiv national pedagogical university. Series: Pedagogical sciences. Vol.32. pp. 128–134. [in Ukrainian].

Kalugina, N.A. (2008). Rol i mesto psikhologo-pedagogicheskoy podgotovki pri lichnostnom stanovlenii budushchego spetsialista (na primere professionalnogo obrazovaniya uchitelya-muzykanta v vuzakh iskusstv i kultury) [Role and place of psychological and pedagogical preparation at the personality becoming of future specialist (on the example of trade education of teacher-musician in institutions of higher learning of arts and culture)]. History and culture of Priamurya. No. 1(3). p.25. [in Russian].

Kasilov, I. (2017). Spetsyfika profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva do instrumentalno-vykonavskoi diialnosti [A specific of professional preparation of future teachers of musical art is to instrumental-carrying out activity]. Pedagogical process: theory and practice (series: pedagogics). Kyiv, 2 (57). pp. 70–76. [in Ukrainian].

Kosinska, N.L. (2017). Sutnisna kharakterystyka stsenichno-obraznoi kultury maibutnikh vchyteliv muzychnoho mystetstva v protsesi vokalnoi pidhotovky [Essence description of stage-vivid culture of future teachers of musical art is in the process of vocal preparation]. Science Rise: Pedagogical Education. No.10. pp. 4–8. [in Ukrainian].

Kotova, L.M. (2014). Metodyka pidhotovky muzykantiv-instrumentalistiv do stsenichnoi diialnosti: navchalno-metodychnyi posibnyk [Essence description of stage-vivid culture of future teachers of musical art is in the process of vocal preparation: raining manual]. 2-e vyd. Vypr. Melitopol, pp.164–165. [in Ukrainian].

Lantukh, T.V. Sovershenstvovanie instrumentalno ispolnitelskoy podgotovki budushchikh uchiteley muzyki [Perfection of instrumental carrying out preparation of future music masters]. Preparation of competent specialist is in educational space of establishment of education. Available at: https://elib.grsu.by/katalog/162374-349944.pdf (accessed 10 Nov. 2019). [in Russian].

Samsonova, O. V. (2010). K voprosu o tvorcheskoy deyatelnosti budushchego uchitelya muzyki [To the question about creative activity of future music master]. To the question about creative activity of future music master. No.2. pp. 119–123. Available at: https://cyberleninka.ru/article/v/k-voprosu-o-tvorcheskoy-deyatelnosti-buduschego-uchitelya-muzyki (accessed 11 Nov.2019). [in Russian].

Tsagarelli, Yu.A. (2008). Psikhologiya muzykalno-ispolnitelskoy deyatelnosti [Psychology of musically-carrying out activity]. Publ. Composer, St.Peterburg, 368 p. [in Russian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Гаркуша Л.І. Самостійна робота майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі концертно-виконавської та педагогічної практики. Музичне мистецтво в освітньому дискурсі. 2016. №1. С. 89–93.

Жигінас Т.В. Методика підготовки майбутніх учителів музики до концертно-освітньої діяльності. Київ, 2014. С.17

Заїка О.Я. Формування потреби в концертно-виконавській діяльності як умова розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх педагогів. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки, 2016. Вип. 32. С.128–134.

Калугина Н.А. Роль и место психолого-педагогической подготовки при личностном становлении будущего специалиста (на примере профессионального образования учителя-музыканта в вузах искусств и культуры). История и культура Приамурья, 2008. № 1(3). С. 25

Касілов І. Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності. Педагогічний процес: теорія і практика (серія: педагогіка). Київ, 2017. № 2 (57). С.70–76.

Косінська Н.Л. Сутнісна характеристика сценічно-образної культури майбутніх вчителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки. Science Rise: Pedagogical Education, 2017. № 10. С. 4–8.

Котова Л.М. Методика підготовки музикантів-інструменталістів до сценічної діяльності: навчально-методичний посібник. 2-ге видання, перероблене. Мелітополь, 2014. С.164–165

Лантух Т.В. Совершенствование инструментально исполнительской подготовки будущих учителей музыки. Подготовка компетентного специалиста в образовательном пространстве учреждения образования. URL: https://elib.grsu.by/katalog/162374-349944.pdf (дата звернення: 10.11.2019)

Самсонова О. В. К вопросу о творческой деятельности будущего учителя музыки. Психология образования в поликультурном пространстве, 2010. №2. С.119–123. URL: https://cyberleninka.ru/article/v/k-voprosu-o-tvorcheskoy-deyatelnosti-buduschego-uchitelya-muzyki (дата звернення: 11.11.2019)

Цагарелли Ю.А. Психология музыкально-исполнительской деятельности. Санкт-Петербург, 2008, 368 с.





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)