ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБОМ ВІРТУАЛЬНОЇ ЕКСКУРСІЇ

Автор(и)

  • Олена Ващенко
  • Світлана Паламар
  • Людмила Романенко
  • Катерина Романенко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.195791

Ключові слова:

дослідницькі уміння, віртуальні екскурсії, початкова школа, молодший школяр

Анотація

Стаття присвячена аналізу педагогічних досліджень проблеми формування дослідницьких умінь молодшого школяра засобом віртуальної екскурсії. З’ясовано, що дослідження зарубіжних та українських педагогів сприяли розробленню методологічних підходів до організації та здійснення означеної діяльності. Обґрунтовано доцільність використання віртуальних екскурсій як засобу формування дослідницьких умінь дітей. Розкрито сутність базових понять дослідження.

Біографії авторів

Олена Ващенко

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка

Світлана Паламар

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, заступник директора з наукової роботи Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка

Людмила Романенко

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка

Катерина Романенко

викладач кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Virtualnyye ekskursii i 3d-puteshestviya [Virtual excursions and 3D-journeys]. Available at: http://www.panotours.ru [in Russian].

Virtualnyye ekskursii? Pochemu by i net? [Virtual excursions? Why not?]. Available at: https://edugalaxy.intel.ru/?automodule =blog&blogid=1718&showentry=1165 [in Russian].

Honcharenko, S. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian pedagogical dictionary]. Kyiv, 376 p. [in Ukrainian].

Ishchenko, O.L., et al. (2019). Ya doslidzhuiu svit : pidruch. dlia 2 kl. zakl. zahal. sered. osvity (u 2-kh chastynakh) : Ch. 1, 2 [I am exploring the world : schoolbook for 2nd grade of institutions of general secondary education : Issues 1, 2]. Kyiv, 112 p. [in Ukrainian].

Ishchenko, O.L., et al. (2018). Ya doslidzhuiu svit : pidruch. dlia 1 kl. zakl. zahal. sered. osvity (u 2-kh chastynakh) [I am exploring the world : schoolbook for 1st grade of institutions of general secondary education]. issue 1. Kyiv, 112 p. [in Ukrainian].

Kademiia, M.Iu., Koziar, M.M. & Rak, T.Ie (2011). Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii navchannia: slovnyk-hlosarii [Informational communicational educational technologies: dictionary-glossary]. Lviv, 327 p. [in Ukrainian].

Nedodatko, N.H. (2000). Formuvannia navchalno-doslidnykh umin starshoklasnykiv [The formation of educational-research skills of high school]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kharkiv, 25 p. [in Ukrainian].

Pedahohichnyi slovnyk (Ed.).Yarmachenko M.D. (2001). [Pedagogical dictionary]. Kyiv, 514 p. [in Ukrainian].

Podobied, O. (2012). Virtualni navchalni ekskursii istorychnymy prostoramy Ukrainy ta zarubizhnykh krain [Virtual educational excursions of historical places of Ukraine and foreign countries]. History in modern school. No. 6, pp. 26–29. [in Ukrainian].

Romanenko, K.A. (2016). Zmistovo-tekhnolohichne zabezpechennia sposterezhen uchniv pochatkovoi shkoly na urokakh pryrodoznavstva [Substantive and technological support for observations of elementary school students during natural science lessons]. Pochatkova osvita: istoriia, problemy, perspektyvy: materialy Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, m. Nizhyn, 20-21 zhovtnia 2016 r. – Elementary education: history, problems, prospects: Proceedings of the International Scientific-Practical Conference, Nizhin, October 20-21, 2016. Nizhin, 163 p. [in Ukrainian].

Savchenko, O.Ia. (2005). Uminnia vchytysia yak kliuchova kompetentnist [Ability to learn as a key competence]. Competency education: from theory to practice. Kyiv, pp. 4–20. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті