DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.213078

СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО КАБІНЕТУ ІНФОРМАТИКИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НУШ

Юлія Мельничук, Олена Фурман, Надія Бабій, Іванна Саланда, Ігор Галаган

Анотація


Стаття присвячена розгляду проблеми створення та використання віртуального кабінету інформатики в освітньому середовищі Нової української школи. Здійснено огляд предметної області дослідження, проаналізовано концепції, функції та особливості віртуальних кабінетів. Представлена структурно-функціональна схема роботи віртуального кабінету інформатики; описано платформу для розробки, послідовність проєктування та функціонування віртуального кабінету. Віртуальний кабінет інформатики впроваджено в освітніє середовище нової української школи; окреслено перспективи наступних наукових досліджень у руслі обраної тематики.


Ключові слова


віртуальне освітнє середовище; віртуальний кабінет; інформатика; початкова школа; система управління контентом

Повний текст:

PDF

Посилання


Antonyuk, V. (2008). Pro metody formuvannya khudozhno-estetychnoyi kultury shkolyariv zasobamy kursu informatyky: teoretychnyy aspekt [About methods of formation of art and aesthetic culture of schoolboys by means of a course of computer science: theoretical aspect]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol. 2 (37), pp. 69–74. [in Ukrainian].

Vorobiev, M. (2015). Virtualnyy metodicheskiy kabinet kak bazovyy element funktsionirovaniya regionalnogo informatsionno-resursnogo tsentra po upravleniyu sistemoy dopolnitel’nogo obrazovaniya [Virtual methodological office as a basic element of the functioning of the regional information and resource center for managing the system of additional education]. “Modern problems of science and education”. Vol. 2, pp. 490–497. [in Russian].

Hlazova, V. (2015). Osoblyvosti orhanizatsiyi protsesu profesiynoyi pidhotovky maybutnikh uchyteliv informatyky z vykorystannyam elementiv dystantsiynoho navchannya [Features of the organization of the process of professional training of future teachers of computer science with the use of elements of distance learning]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol. 10, pp. 107–111. [in Ukrainian].

Derzhavnyy standart zahalnoyi serednoyi osvity v Ukrayini. Informatyka. Osvitnya haluz “Tekhnolohiyi” (2003). [State standard of general secondary education in Ukraine. Computer Science. Educational branch “Technologies”]. Education of Ukraine. Kyiv [in Ukrainian].

Donchenko, J. (2016). Tsili shkilnoho kursu informatyky: retrospektyvnyy analiz. [Objectives of the school course of computer science: retrospective analysis]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol. 4, pp. 156–161. [in Ukrainian].

Kaydan, N. (2015). Vykorystannya system komp’yuternoyi matematyky v protsesi matematychnoyi pidhotovky maybutnikh uchyteliv matematyky ta fizyky [The use of computer mathematics systems in the process of mathematical training of future teachers of mathematics and physics.] “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol. 10 (129), pp. 36–40. [in Ukrainian].

Semenova, I. (2011). Virtualnyy metodicheskiy kabinet kak odna iz form organizatsii samoobrazovaniya pedagogov [Virtual methodical office as one of the forms of organizing self-education of teachers]. “Methodist”. Vol. 9, pp. 49–50. [in Russian].

Stasiv, N. & Viychuk, T. (2019). Osoblyvosti vykorystannya navchalnykh kompyuternykh ihor u pochatkoviy shkoli [Features of the use of educational computer games in primary school]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol. 9, pp. 82–85. [in Ukrainian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Антонюк В. Про методи формування художньо-естетичної культури школярів засобами курсу інформатики: теоретичний аспект. Молодь і ринок : щомісяч. наук.-пед. журн. Дрогобич. 2008. № 2 (37). С. 69–74.

Воробьев М. Виртуальный методический кабинет как базовый элемент функционирования регионального информационно-ресурсного центра по управлению системой дополнительного образования. Современные проблемы науки и образования. 2015. № 2. С. 490–497.

Глазова В. Особливості організації процесу професійної підготовки майбутніх учителів інформатики з використанням елементів дистанційного навчання. Молодь і ринок : щомісяч. наук.-пед. журн. Дрогобич. 2015. №10. С. 107–111.

Державний стандарт загальної середньої освіти в Україні. Інформатика. Освітня галузь “Технології”. Київ. Освіта України. 2003.

Донченко Я. Цілі шкільного курсу інформатики: ретроспективний аналіз. Молодь і ринок : щомісяч. наук.-пед. журн. Дрогобич, 2016. № 4. С. 157 – 161.

Кайдан Н. Використання систем комп’ютерної математики в процесі математичної підготовки майбутніх учителів математики та фізики. Молодь і ринок ринок : щомісяч. наук.-пед. журн. Дрогобич. 2015. № 10 (129). С. 36–40.

Семенова И. Виртуальный методический кабинет как одна из форм организации самообразования педагогов. Методист. 2011. №9. С. 49–50.

Стасів Н., Війчук Т. Особливості використання навчальних комп’ютерних ігор у початковій школі. Молодь і ринок: щомісяч. наук.-пед. журн. Дрогобич. 2019. №9. С. 82–85.





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)