СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО КАБІНЕТУ ІНФОРМАТИКИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НУШ

Автор(и)

  • Юлія Мельничук
  • Олена Фурман
  • Надія Бабій
  • Іванна Саланда
  • Ігор Галаган

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.213078

Ключові слова:

віртуальне освітнє середовище, віртуальний кабінет, інформатика, початкова школа, система управління контентом

Анотація

Стаття присвячена розгляду проблеми створення та використання віртуального кабінету інформатики в освітньому середовищі Нової української школи. Здійснено огляд предметної області дослідження, проаналізовано концепції, функції та особливості віртуальних кабінетів. Представлена структурно-функціональна схема роботи віртуального кабінету інформатики; описано платформу для розробки, послідовність проєктування та функціонування віртуального кабінету. Віртуальний кабінет інформатики впроваджено в освітніє середовище нової української школи; окреслено перспективи наступних наукових досліджень у руслі обраної тематики.

Біографії авторів

Юлія Мельничук

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри комп’ютерних наук Луцького національного технічного університету

Олена Фурман

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики трудового навчання та технологій Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії імені Тараса Шевченка

Надія Бабій

кандидат технічних наук, доцент кафедри теорії і методики трудового навчання та технологій Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії імені Тараса Шевченка

Іванна Саланда

кандидат технічних наук, доцент кафедри теорії і методики трудового навчання та технологій Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії імені Тараса Шевченка

Ігор Галаган

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії і методики трудового навчання та технологій Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії імені Тараса Шевченка

Посилання

Antonyuk, V. (2008). Pro metody formuvannya khudozhno-estetychnoyi kultury shkolyariv zasobamy kursu informatyky: teoretychnyy aspekt [About methods of formation of art and aesthetic culture of schoolboys by means of a course of computer science: theoretical aspect]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol. 2 (37), pp. 69–74. [in Ukrainian].

Vorobiev, M. (2015). Virtualnyy metodicheskiy kabinet kak bazovyy element funktsionirovaniya regionalnogo informatsionno-resursnogo tsentra po upravleniyu sistemoy dopolnitel’nogo obrazovaniya [Virtual methodological office as a basic element of the functioning of the regional information and resource center for managing the system of additional education]. “Modern problems of science and education”. Vol. 2, pp. 490–497. [in Russian].

Hlazova, V. (2015). Osoblyvosti orhanizatsiyi protsesu profesiynoyi pidhotovky maybutnikh uchyteliv informatyky z vykorystannyam elementiv dystantsiynoho navchannya [Features of the organization of the process of professional training of future teachers of computer science with the use of elements of distance learning]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol. 10, pp. 107–111. [in Ukrainian].

Derzhavnyy standart zahalnoyi serednoyi osvity v Ukrayini. Informatyka. Osvitnya haluz “Tekhnolohiyi” (2003). [State standard of general secondary education in Ukraine. Computer Science. Educational branch “Technologies”]. Education of Ukraine. Kyiv [in Ukrainian].

Donchenko, J. (2016). Tsili shkilnoho kursu informatyky: retrospektyvnyy analiz. [Objectives of the school course of computer science: retrospective analysis]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol. 4, pp. 156–161. [in Ukrainian].

Kaydan, N. (2015). Vykorystannya system komp’yuternoyi matematyky v protsesi matematychnoyi pidhotovky maybutnikh uchyteliv matematyky ta fizyky [The use of computer mathematics systems in the process of mathematical training of future teachers of mathematics and physics.] “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol. 10 (129), pp. 36–40. [in Ukrainian].

Semenova, I. (2011). Virtualnyy metodicheskiy kabinet kak odna iz form organizatsii samoobrazovaniya pedagogov [Virtual methodical office as one of the forms of organizing self-education of teachers]. “Methodist”. Vol. 9, pp. 49–50. [in Russian].

Stasiv, N. & Viychuk, T. (2019). Osoblyvosti vykorystannya navchalnykh kompyuternykh ihor u pochatkoviy shkoli [Features of the use of educational computer games in primary school]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol. 9, pp. 82–85. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті