ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕТОДИКИ РОЗВИТКУ КООРДИНАЦІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМ ПОСТАВИ

Автор(и)

  • Олексій Тимошенко
  • Валентин Лукіянчук

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.235669

Ключові слова:

молодші школярі, порушення постави, координаційні здібності, сколіотична постава, кіфотична постава, урок фізичної культури

Анотація

У статті викладено зміст, засоби і методи розвитку координації рухів дітей 7–10 років, які мають дефекти постави з урахуванням виду порушення. Розкрито результати перевірки ефективності розробленої методики розвитку координаційних здібностей молодших школярів з порушенням постави на уроках фізичної культури, показано річну динаміку показників координації рухів хлопчиків 7–10 років. Представлено оздоровчий ефект застосування фізичних навантажень координаційної спрямованості в аспекті зменшення дефектів постави учнів початкової школи протягом навчального року.

Біографії авторів

Олексій Тимошенко

доктор педагогічних наук, професор, декан факультету фізичного виховання, спорту і здоров’я Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

Валентин Лукіянчук

аспірант кафедри теорії та методики фізичного виховання Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

Посилання

Bodnar, I.R. (2005). Teoriya, metodyka i orhanizatsiya fizychnoho vykhovannya uchniv spetsialnoyi medychnoyi hrupy [Theory, methods and organization of physical education of students of a special medical group]. Lviv, 48 p. [in Ukrainian].

Boreysha, Y.S. & Boreysha, E.A., et.al. (2013). K voprosu o sostoyanii osanki, fizicheskom razvitii, urovne zdorovya shkolnikov 10–11 let i korrektsii vyyavlennykh narusheniy [On the question of the state of posture, physical development, the level of health of schoolchildren aged 10–11 and the correction of identified violations]. Successes of modern natural science, no.9, pp.24–25. [in Russian].

Mudryan, V., Chernenko, S. & Malakhova, Zh. (2014). Sut fizychnoho vykhovannya, yoho rol u formuvanni harmoniyno rozvynenoyi osobystosti [The essence of physical education, its role in the forming of harmonic development of person]. Youth & market, Vol.8, pp.145–150. [in Ukrainian].

Mykhno, L.I. (2014). Doslidzhennya problemy poshyrenosti porushen postavy v ditey molodshoho shkilnoho viku [Research of the problem of the prevalence of posture disorders in children of primary school age]. Young Sports Science of Ukraine. Vol. 3, pp.133–138. [in Ukrainian].

Shklyarenko, A.P., Ulyanov, D.A. & Kovalenko, T.G. (2016). Kompleksnyy podkhod v ispolzovanii fizicheskikh uprazhneniy pri narusheniyakh osanki u detey 8–11 let [A comprehensive approach to the use of exercise in posture disorders in children 8–11 years]. Bulletin of Volga State University. Series 11. Natural sciences, no.2 (16). pp.22–27. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-29

Номер

Розділ

Статті