ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ОСВІТНЬОЇ СТРАТЕГІЇ “ДЕРЕВО РІШЕНЬ” НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Ніна Руденко
  • Яна Гужик
  • Денис Широков

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.240385

Ключові слова:

початкова освіта, урок математики НУШ, інтерактивне навчання, інтерактивний урок математики, освітня стратегія, стратегія “Дерево рішень”, інтерактивна дошка Miro

Анотація

У статті подано визначення основних дефініцій: початкова освіта, інтерактивне навчання, урок математики НУШ, інтерактивний урок математики, освітня стратегія, стратегія “Дерево рішень”, інтерактивна дошка Miro. Проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід проведення інтерактивного навчання у початковій школі на уроках математики; наведено алгоритм застосування освітньої стратегії “Дерево рішень” на уроках математики, обґрунтовано необхідність використання нових підходів у процесі навчання математики в початковій школі. Відображено практичні аспекти застосування стратегії “Дерево рішень” на уроках математики в початковій школі, а саме: наведено фрагмент уроку математики в початковій школі за допомогою освітньої стратегії “Дерево рішень” на інтерактивній дошці Miro.

Біографії авторів

Ніна Руденко

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри початкової освіти, Київського університету імені Бориса Грінченка

Яна Гужик

студентка другого (магістерського) освітнього рівня Київського університету імені Бориса Грінченка

Денис Широков

студент другого (магістерського) освітнього рівня Київського університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Derevo ukhvalennya rishennya (znachennya) [Decision tree (value)]. Wikipedia: free encyclopedia. Available at: https://cutt.ly/AEanOjk (Accessed 17 Sept 2021). [in Ukrainian].

Pometun, O. (2007). Entsyklopediya interaktyvnoho navchannya [Encyclopedia of interactive learning]. Kyiv, 144 p. [in Ukrainian].

Pochatkova osvita (znachennya) [Primary education (value)]. Wikipedia: free encyclopedia. Available at: https://cutt.ly/PEsF2ox (Accessed 17 Sept 2021). [in Ukrainian].

Rudenko, N. (2015). Interaktyvne navchannya na urokakh matematyky v pochatkoviy shkoli [Interactive learning in mathematics lessons in primary school]. Elementary School. No. 12. pp. 45–48. [in Ukrainian].

Rudenko, N. (2020). Zastosuvannya e-seredovyshcha na urokakh matematyky v pochatkoviy shkoli [Application of e-environment in mathematics lessons in primary school]. A young scientist. No.10. pp. 435–439. [in Ukrainian].

Skvortsova, S. & Onoprienko, O. (2020). Metodyka navchannya matematyky u 3–4 klasakh zakladiv zahalnoyi serednoyi osvity na zasadakh intehratyvnoho i kompetentnisnoho pidkhodiv [Methods of teaching mathematics in 3–4 grades of general secondary education based on integrative and competence approaches]. Kyiv, 320 p. [in Ukrainian].

Skvortsova, S. (2021). Matematyka: pidruch. dlya 4 kl. zakl. zahal. sered. osv. [Mathematics: a textbook for 4 classes of general secondary education]. Kharkiv, 136 p. [in Ukrainian].

Tsivenko, Y. Vykorystannya interaktyvnykh tekhnolohiy navchannya na urokakh matematyky, metodychni rekomendatsiyi [The use of interactive learning technologies in mathematics lessons, guidelines]. Mariupol, 55 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-09

Номер

Розділ

Статті