ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ОСВІТНЬОЇ СТРАТЕГІЇ “ДЕРЕВО РІШЕНЬ” НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.240385Ключові слова:
початкова освіта, урок математики НУШ, інтерактивне навчання, інтерактивний урок математики, освітня стратегія, стратегія “Дерево рішень”, інтерактивна дошка MiroАнотація
У статті подано визначення основних дефініцій: початкова освіта, інтерактивне навчання, урок математики НУШ, інтерактивний урок математики, освітня стратегія, стратегія “Дерево рішень”, інтерактивна дошка Miro. Проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід проведення інтерактивного навчання у початковій школі на уроках математики; наведено алгоритм застосування освітньої стратегії “Дерево рішень” на уроках математики, обґрунтовано необхідність використання нових підходів у процесі навчання математики в початковій школі. Відображено практичні аспекти застосування стратегії “Дерево рішень” на уроках математики в початковій школі, а саме: наведено фрагмент уроку математики в початковій школі за допомогою освітньої стратегії “Дерево рішень” на інтерактивній дошці Miro.
Посилання
Derevo ukhvalennya rishennya (znachennya) [Decision tree (value)]. Wikipedia: free encyclopedia. Available at: https://cutt.ly/AEanOjk (Accessed 17 Sept 2021). [in Ukrainian].
Pometun, O. (2007). Entsyklopediya interaktyvnoho navchannya [Encyclopedia of interactive learning]. Kyiv, 144 p. [in Ukrainian].
Pochatkova osvita (znachennya) [Primary education (value)]. Wikipedia: free encyclopedia. Available at: https://cutt.ly/PEsF2ox (Accessed 17 Sept 2021). [in Ukrainian].
Rudenko, N. (2015). Interaktyvne navchannya na urokakh matematyky v pochatkoviy shkoli [Interactive learning in mathematics lessons in primary school]. Elementary School. No. 12. pp. 45–48. [in Ukrainian].
Rudenko, N. (2020). Zastosuvannya e-seredovyshcha na urokakh matematyky v pochatkoviy shkoli [Application of e-environment in mathematics lessons in primary school]. A young scientist. No.10. pp. 435–439. [in Ukrainian].
Skvortsova, S. & Onoprienko, O. (2020). Metodyka navchannya matematyky u 3–4 klasakh zakladiv zahalnoyi serednoyi osvity na zasadakh intehratyvnoho i kompetentnisnoho pidkhodiv [Methods of teaching mathematics in 3–4 grades of general secondary education based on integrative and competence approaches]. Kyiv, 320 p. [in Ukrainian].
Skvortsova, S. (2021). Matematyka: pidruch. dlya 4 kl. zakl. zahal. sered. osv. [Mathematics: a textbook for 4 classes of general secondary education]. Kharkiv, 136 p. [in Ukrainian].
Tsivenko, Y. Vykorystannya interaktyvnykh tekhnolohiy navchannya na urokakh matematyky, metodychni rekomendatsiyi [The use of interactive learning technologies in mathematics lessons, guidelines]. Mariupol, 55 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.