ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Надія Ашиток
  • Юрій Галь

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.252825

Ключові слова:

дистанційне навчання, педагог, пандемія, цифровізація, цифрові технології

Анотація

У статті зазначається, що цифровізація зумовлена не лише карантином, а й загальним розвитком країн світу. Цифрові технології використовувались в освіті й раніше, проте зараз їхня роль значніша. В умовах карантину на основі цих технологій працюють усі різновиди освіти, крім дошкільного. Зазначено, що труднощі освоєння цих технологій виникають через відсутність не лише методичної бази їх використання, але й методології їх розробки, що змушує педагога на практиці орієнтуватися на особистий досвід.

Біографії авторів

Надія Ашиток

доктор філософських наук, професор кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Юрій Галь

кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри математики, директор інституту фізики, математики, економіки та інноваційних технологій Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Ashytok, N.I. (2021). Nova osvitnia realnist: dystantsiina osvita u vyshchii shkoli v umovakh pandemii [A new educational reality: distance education in higher education in a pandemic]. Youth & market. No. 3 (189). pp.11–15 [in Ukrainian].

Ashytok, N.I. (2021). Tsyfrovizatsiia dystantsiinoho navchannia yak vyklyk suchasnosti [Digitization of distance learning as a challenge of today]. Bulletin of the National Aviation University. No. 1 (33). pp.85–88. [in Ukrainian].

Holodenko, I. O. & Korneieva, Ye. M. (2021). Nadannia osvitnikh posluh zakladamy vyshchoi osvity v umovakh pandemii koronavirusnoi khvoroby covid-19 (problemni aspekty) [Provision of educational services by higher education institutions in the context of the covid-19 coronavirus disease pandemic (problematic aspects)]. Civil law, civil process. No. 42. Available at:http://pd.onu.edu.ua/article/view/232411 [in Ukrainian].

Informatsionnye tekhnologii obucheniya v vysshei shkole [Information technologies of higher education]. Available at: http://www.profile-edu.ru/informacionnye-texnologii-obucheniya-v-vysshej-shkole.html [in Russian].

Liashenko, I.V. Perspektyvy rozvytku dystantsiinoho navchannia u vyshchii shkoli [Prospects for the development of distance learning in higher education]. Public education. Available at: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2682 [in Ukrainian].

Maiboroda, O. (2011). Dystantsiine navchannia yak priorytetnyi napriamok vyshchoi osvity [Distance learning as a priority area of higher education]. Information technologies and teaching aids. No.5 (25). Available at: https://www.researchgate.net/publication/341915537_distancijne_navcanna_ak_prioritetnij_napramok_visoi_osviti [in Ukrainian].

Moor, P.K. (2017). Distantsionnoe obrazovanie: problemy i perspektivy Innovatsionnye tekhnologii v obrazovanii [Distance education: problems and prospects Innovative technologies in education]. Materialy IV Mezhdunarodnoi nauchno-prakticheskoi videokonferentsii – Proceedings of the IV International Scientific and Practical Video Conference. Tyumen, pp.115–117. [in Russian].

Pakhonina, E.V. (2020). K probleme distantsionnoi kommunikatsii [To the problem of remote communication]. Philosophical Sciences. Vol. 09(99). pp.64–68. Available at: https://research-journal.org/philosophy/k-probleme-distancionnoj-kommunikacii [in Russian].

Shaitova, N. Zh. & Tulengalieva, M. G. (2014). Aktualnost i problemy ispolzovaniya informatsionno-kommunikatsionnykh tekhnologii [Relevance and problems of using information and communication technologies]. Materiaіy X miкdzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji “Naukowa przestrzeс Europy – 2014”. Volume 33. Przemyњl. pp.31–34. [in Russian].

Shpunt, O. “Plyusy” i “minusy” primeneniya informatsionno-kommunikatsionnykh tekhnologii v obrazovanii [“Pros” and “cons” of the use of information and communication technologies in education]. Available at: https://pedsovet.org/article/plyusy-i-minusy-primeneniya-informatsionno-kommunikatsionnyh-tehnologiy-v-obrazovanii [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-14

Номер

Розділ

Статті