ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.252825Ключові слова:
дистанційне навчання, педагог, пандемія, цифровізація, цифрові технологіїАнотація
У статті зазначається, що цифровізація зумовлена не лише карантином, а й загальним розвитком країн світу. Цифрові технології використовувались в освіті й раніше, проте зараз їхня роль значніша. В умовах карантину на основі цих технологій працюють усі різновиди освіти, крім дошкільного. Зазначено, що труднощі освоєння цих технологій виникають через відсутність не лише методичної бази їх використання, але й методології їх розробки, що змушує педагога на практиці орієнтуватися на особистий досвід.
Посилання
Ashytok, N.I. (2021). Nova osvitnia realnist: dystantsiina osvita u vyshchii shkoli v umovakh pandemii [A new educational reality: distance education in higher education in a pandemic]. Youth & market. No. 3 (189). pp.11–15 [in Ukrainian].
Ashytok, N.I. (2021). Tsyfrovizatsiia dystantsiinoho navchannia yak vyklyk suchasnosti [Digitization of distance learning as a challenge of today]. Bulletin of the National Aviation University. No. 1 (33). pp.85–88. [in Ukrainian].
Holodenko, I. O. & Korneieva, Ye. M. (2021). Nadannia osvitnikh posluh zakladamy vyshchoi osvity v umovakh pandemii koronavirusnoi khvoroby covid-19 (problemni aspekty) [Provision of educational services by higher education institutions in the context of the covid-19 coronavirus disease pandemic (problematic aspects)]. Civil law, civil process. No. 42. Available at:http://pd.onu.edu.ua/article/view/232411 [in Ukrainian].
Informatsionnye tekhnologii obucheniya v vysshei shkole [Information technologies of higher education]. Available at: http://www.profile-edu.ru/informacionnye-texnologii-obucheniya-v-vysshej-shkole.html [in Russian].
Liashenko, I.V. Perspektyvy rozvytku dystantsiinoho navchannia u vyshchii shkoli [Prospects for the development of distance learning in higher education]. Public education. Available at: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2682 [in Ukrainian].
Maiboroda, O. (2011). Dystantsiine navchannia yak priorytetnyi napriamok vyshchoi osvity [Distance learning as a priority area of higher education]. Information technologies and teaching aids. No.5 (25). Available at: https://www.researchgate.net/publication/341915537_distancijne_navcanna_ak_prioritetnij_napramok_visoi_osviti [in Ukrainian].
Moor, P.K. (2017). Distantsionnoe obrazovanie: problemy i perspektivy Innovatsionnye tekhnologii v obrazovanii [Distance education: problems and prospects Innovative technologies in education]. Materialy IV Mezhdunarodnoi nauchno-prakticheskoi videokonferentsii – Proceedings of the IV International Scientific and Practical Video Conference. Tyumen, pp.115–117. [in Russian].
Pakhonina, E.V. (2020). K probleme distantsionnoi kommunikatsii [To the problem of remote communication]. Philosophical Sciences. Vol. 09(99). pp.64–68. Available at: https://research-journal.org/philosophy/k-probleme-distancionnoj-kommunikacii [in Russian].
Shaitova, N. Zh. & Tulengalieva, M. G. (2014). Aktualnost i problemy ispolzovaniya informatsionno-kommunikatsionnykh tekhnologii [Relevance and problems of using information and communication technologies]. Materiaіy X miкdzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji “Naukowa przestrzeс Europy – 2014”. Volume 33. Przemyњl. pp.31–34. [in Russian].
Shpunt, O. “Plyusy” i “minusy” primeneniya informatsionno-kommunikatsionnykh tekhnologii v obrazovanii [“Pros” and “cons” of the use of information and communication technologies in education]. Available at: https://pedsovet.org/article/plyusy-i-minusy-primeneniya-informatsionno-kommunikatsionnyh-tehnologiy-v-obrazovanii [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.