МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕВРИСТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАГІСТРІВ З ХОРОВОГО ДИРИГУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ

Автор(и)

  • Сюй Цін

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.264730

Ключові слова:

підготовка магістрів, диригентсько-хорове навчання, евристичне мислення, методичні засади, педагогічні умови, етапи формування евристичного мислення

Анотація

У статті розкрито методичні засади формування евристичного мислення магістрантів з хорового диригування педагогічних університетів, визначено педагогічні умови їх ефективного запровадження. Здійснено аналіз теоретичних праць з наукової проблеми, наведено обґрунтовані висновки. Представлено розроблену автором методику формування евристичного мислення магістрантів з хорового диригування упродовж етапів експериментального дослідження. Із урахуванням специфіки диригентсько-хорової підготовки магістрантів, автором окреслені подальші напрями дослідження наукової проблеми.

Біографія автора

Сюй Цін

аспірантка кафедри теорії та методики музичної освіти, хорового співу і диригування факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

Посилання

Zavalko, K.V.(2013). Osnovy innovatsiynoyi diyalnosti vchytelya muzyky: navchalno-metodychnyy posibnyk [Fundamentals of innovative activity of a music teacher: a textbook]. Cherkasy, 211 p. [in Ukrainian].

Kozina, O.A. (2018). Osnovy vykladannya khorovoho dyryhuvannya [Fundamentals of teaching choral conducting]. Uman, 107 p. [in Ukrainian].

Padalka, H.M. (2008). Pedahohika mystetstva (Teoriya i metodyka vykladannya mystetskykh dystsyplin) [Art pedagogy (Theory and methods of teaching art disciplines)]. Kyiv, 274 p. [in Ukrainian].

Skafa, E.Y. (2004). Evrystycheskoe obuchenye matematyke: teoryya, metodyka, tekhnolohyya [Heuristic teaching of mathematics: theory, methods, technology]. Donetsk, 2004. 439 p.

Topchiyeva, I. (2011). Filosofskyy aspekt problemy tvorchosti: zarubizhnyy dosvid [Philosophical aspect of the problem of creativity: foreign experience]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol.1 (72), pp. 136–140. [in Ukrainian].

Hogarth, R. M. (2003). Educating intuition. Chicago, Vol. 15. № 2–3. рр. 153–166. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-13

Номер

Розділ

Статті