БАТЬКІВСЬКА ШКОЛА ЯК СПОСІБ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ БАТЬКІВ ДО НАВЧАННЯ ЇХНЬОЇ ДИТИНИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.272878Ключові слова:
готовність до навчання; адаптація; готовність батьків до навчання їхніх дітей; батьківська школаАнотація
У статті розглянуто проблему готовності батьків до навчання їхньої дитини у школі як потребу сучасного суспільства, поняття готовності до навчання й адаптації дітей молодшого шкільного віку і їхніх батьків. Визначено мету й основні напрями та теми у роботі з батьками щодо сприяння готовності до навчання їхньої дитини у школі. Представлено результати опитування батьків щодо впровадження батьківської школи. Доведено потребу в реалізації педагогічного просвітництва батьків з основ педагогіки.
Посилання
Bohush, A. (2013). Movlennievyi portret piatyrichnoi dytyny [A speech portrait of a five-year-old child]. Preschool education. Vol. 7, pp. 6–9. [in Ukrainian].
Korchak, Ya (1989). Pravyla zhyttia: vybrani tvory [Rules of life: selected works]. Kyiv, 320 p. [in Ukrainian].
Krupnyk, H.A. (2014). Osoblyvosti psykholohichnoho suprovodu adaptatsii pershoklasnykiv do navchalnoho protsesu [Features of psychological support of first-gradersʼadaptation to the educational process]. Tavriya bulletin of education. Scientific and methodological journal / КVNZ “Kherson Academy of Continuous Education”, Vol. 2 (46), pp. 251–257. [in Ukrainian].
Martynenko, S. (2016). Analiz typovykh trudnoshchiv u protsesi adaptatsii ditei do navchannia v shkoli [Analysis of typical difficulties in the process of childrenʼs adaptation to study at school]. Primary school. Vol. 10, pp. 40–42. [in Ukrainian].
Sukhomlynskyi, V.O. (1997) Vybrani tvory : u 5 t. T. 4 : Pavlyska serednia shkola ; Rozmova z molodym dyrektorom [Selected works in 5 vols. V. 4 : Pavlyska secondary school ; Conversation with the young director. Kyiv, 640 p. [in Ukrainian].
Tsehelnyk T. (2022). Kharakterystyka motyvatsiinoho komponenta hotovnosti maibutnikh vykhovateliv do profesiinoi diialnosti v inkliuzyvnykh hrupakh zakladiv doshkilnoi osvity [The characteristics of the motivational component of rediness of future educators for professional activities in inclusive groups of prescool educatijnal institutions]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol. 7–8 (205–206), pp. 16–20. [in Ukrainian]. Available at: http://mir.dspu.edu.ua/article/view/267295/263189
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.