БАТЬКІВСЬКА ШКОЛА ЯК СПОСІБ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ БАТЬКІВ ДО НАВЧАННЯ ЇХНЬОЇ ДИТИНИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Автор(и)

  • Надія Ростикус
  • Галина Бойко
  • Леся Зозуля

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.272878

Ключові слова:

готовність до навчання; адаптація; готовність батьків до навчання їхніх дітей; батьківська школа

Анотація

У статті розглянуто проблему готовності батьків до навчання їхньої дитини у школі як потребу сучасного суспільства, поняття готовності до навчання й адаптації дітей молодшого шкільного віку і їхніх батьків. Визначено мету й основні напрями та теми у роботі з батьками щодо сприяння готовності до навчання їхньої дитини у школі. Представлено результати опитування батьків щодо впровадження батьківської школи. Доведено потребу в реалізації педагогічного просвітництва батьків з основ педагогіки.

Біографії авторів

Надія Ростикус

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка

Галина Бойко

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка

Леся Зозуля

учитель початкових класів Буського закладу загальної середньої освіти – Гімназії імені Євгена Петрушевича при Львівському національному університеті імені Івана Франка Буської міської ради

Посилання

Bohush, A. (2013). Movlennievyi portret piatyrichnoi dytyny [A speech portrait of a five-year-old child]. Preschool education. Vol. 7, pp. 6–9. [in Ukrainian].

Korchak, Ya (1989). Pravyla zhyttia: vybrani tvory [Rules of life: selected works]. Kyiv, 320 p. [in Ukrainian].

Krupnyk, H.A. (2014). Osoblyvosti psykholohichnoho suprovodu adaptatsii pershoklasnykiv do navchalnoho protsesu [Features of psychological support of first-gradersʼadaptation to the educational process]. Tavriya bulletin of education. Scientific and methodological journal / КVNZ “Kherson Academy of Continuous Education”, Vol. 2 (46), pp. 251–257. [in Ukrainian].

Martynenko, S. (2016). Analiz typovykh trudnoshchiv u protsesi adaptatsii ditei do navchannia v shkoli [Analysis of typical difficulties in the process of childrenʼs adaptation to study at school]. Primary school. Vol. 10, pp. 40–42. [in Ukrainian].

Sukhomlynskyi, V.O. (1997) Vybrani tvory : u 5 t. T. 4 : Pavlyska serednia shkola ; Rozmova z molodym dyrektorom [Selected works in 5 vols. V. 4 : Pavlyska secondary school ; Conversation with the young director. Kyiv, 640 p. [in Ukrainian].

Tsehelnyk T. (2022). Kharakterystyka motyvatsiinoho komponenta hotovnosti maibutnikh vykhovateliv do profesiinoi diialnosti v inkliuzyvnykh hrupakh zakladiv doshkilnoi osvity [The characteristics of the motivational component of rediness of future educators for professional activities in inclusive groups of prescool educatijnal institutions]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol. 7–8 (205–206), pp. 16–20. [in Ukrainian]. Available at: http://mir.dspu.edu.ua/article/view/267295/263189

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-02

Номер

Розділ

Статті