ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В УМОВАХ ВІЙНИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.273171Ключові слова:
музичний твір; здобувач освіти; музичні заняття; майбутній учитель музикиАнотація
У статті досліджено проблеми дистанційного навчання майбутніх учителів музики в умовах війни. Розкрито зміст завдань, де кожен здобувач має можливість реалізувати власні ідеї, внести свій особистий внесок у спільну перемогу. Під час проведення індивідуальних музичних занять важливого значення набуває добір музичного матеріалу, особливості виконавської інтерпретації. Наведено приклади участі майбутніх фахівців у творчих проєктах, науково-методичних конференціях, міжнародному дистанційному конкурсі номінації – інструментальне мистецтво.
Посилання
Anishchenko, N.V. (2014). Osoblyvosti diahnostuvannya muzychnoho spryynyattya maybutnikh uchyteliv mystetstvoznavchykh predmetiv [Features of diagnostics of musical perception of future teachers of art subjects]. Monograph. Kyiv, 184 p. [in Ukrainian].
Havryliuk, O.A. (2018). Formuvannia profesiynoi hotovnosti mayibutnikh uchyteliv muzyky u pedahohichnykh koledzhakh do khudozhno-tvorchoi diialnosti [Formation of professional readiness of future music teachers in pedagogical colleges for artistic and creative activities]. Candidateʼs thesis. Vinnytsia, 294 p. [in Ukrainian].
Dubovyi, Z.S. (2019). Formuvannia samostiinosti maibutnikh uchyteliv muzyky u protsesi dystantsiinoho navchannia [Formation of independence of future music teachers in the process of distance learning]. Candidateʼs thesis. Kyiv, 260 p. [in Ukrainian].
Zhihynas T.V. (2015). Metodyka pidhotovky maibutnikh uchyteliv muzyky do kontsertno-osvitnoi diialnosti [Method of preparation of future music masters to to concerto educational to activity].Educ.-method. manual. Kyiv, 178 p. [in Ukrainian].
Mykhaskova, M.A. (2020). Systema formuvannia profesiynoho dosvidu muzychno-pedahohichnoi diialnosti mayibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva [System of forming of professional experience of music-pedagogical activity of future music teacher]. Monograph. (Ed.).I.M. Shorobura. Khmelnytsk, 521 p. [in Ukrainian].
Provorova, Ye.M. (2018). Teoriia i praktyka metodychnoi pidhotovky maibutnoho vchytelia muzyky na zasadakh prakseolohichnoho pidkhodu [Theory and practice of methodical training of the future teacher based on the praxeological approach]. Doctorʼs thesis. Kyiv, 502 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.