САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Людмила Петрук

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.273460

Ключові слова:

вища освіта; педагогічна освіта; самостійна робота студентів; навчально-пізнавальна діяльність; педагогічна компетентність; професійна компетентність

Анотація

У статті розглянуто питання змісту, методів та форм організації і контролю самостійної роботи студентів як однієї з важливих складових навчальної діяльності у вищих закладах освіти в умовах кредитно-модульної системи навчання. Проаналізовано різні підходи до зʼясування суті поняття “самостійна робота студентів”. Закцентовано увагу на аналізі змісту форм та методів цієї роботи на прикладі вивчення педагогічних дисциплін. Визначені необхідні уміння та навички, які потрібно cформувати у студентів у набутті наукових знань самостійно; сфокусовано увагу на їх взаємозвʼязку з формуванням професійних компетентностей майбутніх учителів.

Біографія автора

Людмила Петрук

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи Рівненського державного гуманітарного університету

Посилання

Bazyl, L.O. (2015). Sutnist literaturoznavchoi kompetentnosti vchytelia – filoloha v konteksti paradyhmalnykh zmin u systemi osvity [The essence of literary competence of a philologist teacher in the context of paradigmatic changes in the education system]. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, III (22), Issue 45, pp. 6–13. [in Ukrainian].

Bibik, N.M. (2004). Kompetentnistnyi pidkhid: refleksyvnyi analiz zastosuvannia [Competence approach: reflexive analysis of application]. (Ed.). O.V. Ovcharuk. Kyiv, pp. 45–50. [in Ukrainian].

Honcharenko, S. (2011). Ukrainskyi pedahohichnyi-entsyklopedychnyi slovnyk [Ukrainian pedagogical and encyclopedic dictionary]. Rivne, 552 p. [in Ukrainian].

Krasilnikova, O. (2018). Kompetentnistnyi pidkhid, yak osnova filosofii osvity [Competency approach as the basis of the philosophy of education]. Bulletin of KNTEU. No. 1. pp. 147–168. [in Ukrainian].

Malykhin, O.V. (2000). Formuvannia u maibutnikh vchyteliv potreby v profesiinii samoosviti [Formation of future teachersʼ need for professional self-education]. Extended abstract of candidateʼs thesis. Kharkiv State Pedagogical University named after H. Skovoroda. Kharkiv. [in Ukrainian].

Pometun, I.O. (2004). Teoriia ta praktyka poslidovnoi realizatsii kompetentnistnoho pidkhodu v dosvidi zarubizhnykh krain [Theory and practice of consistent implementation of the competence approach in the experience of foreign countries]. (Ed.) O.V. Ovcharuk. Kyiv, pp. 15–24. [in Ukrainian].

Samostiina robota studentiv [Independent work of students: study guide]. (Ed.). I.F. Prokopenko. Kharkiv, 224 p. [in Ukrainian].

Teplytska, A. (2018). Naukovo-teoretychnyi aspekt profesiinoi kompetentnosti: ukrainska naukova shkola [Scientific and theoretical aspect of professional competence: Ukrainian scientific school]. Youth and market. Monthly scientific and pedagogical magazine. Drohobych, No. 10 (165). pp. 41–46. [in Ukrainian].

Shaidur, I.A. (2003). Samostiina robota studentiv pedahohichnykh universytetiv na osnovi indyvidualno-oriientovanoho pidkhodu [Independent work of students of pedagogical universities based on an individually-oriented approach]. Extended abstract of candidateʼs thesis. Kyiv, 22 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-02

Номер

Розділ

Статті