ГОТОВНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Наталія Чубінська
  • Олег Стечкевич
  • Володимир Пастернак

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.287682

Ключові слова:

готовність; вчитель; учні; студенти; інформаційно-комунікаційні технології; освітній процес

Анотація

У статті акцентовано на тому, що сьогодні перед школою стоїть надзвичайно важливе завдання, яке полягає у вмілому переході між традиційними методами і формами роботи та навчанням до моделі на основі цифрових технологій у контексті як дистанційного навчання, так і формування гібридної моделі навчання. Саме тому вміння педагога використовувати цифрові інструменти у своїй роботі і формувати в учнів та студентів відповідні знання і вміння є важливою складовою сучасного освітнього процесу. Все це вимагає розробки нових дистанційних інструментів навчання.

Біографії авторів

Наталія Чубінська

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та інноваційної освіти Інституту права, психології та інноваційної освіти Національного університету “Львівська політехніка”

Олег Стечкевич

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та інноваційної освіти Інституту права, психології та інноваційної освіти Національного університету “Львівська політехніка”

Володимир Пастернак

аспірант кафедри педагогіки та інноваційної освіти Інституту права, психології та інноваційної освіти Національного університету “Львівська політехніка”

Посилання

Dudka, I.S. (2008). Vykorystannia multymediinykh tekhnolohii u protsesi navchannia [Use of multimedia technologies in the learning process]. Head teacher. No. 31. pp. 10–12. [in Ukrainian].

Yerhina, O.V. (2008). Suchasnyi urok i multymediini tekhnolohii: dosvid i perspektyva [Modern lesson and multimedia technologies: experience and perspective]. Computer in school and family. No. 2. pp. 12–14. [in Ukrainian].

Tymchenko, A., Tryus, Yu., Stetsenko, I., Oksamytna, L. et al. (2010). Informatsiino-analitychna systema kontroliu ta otsiniuvannia navchalnoi diialnosti studentiv VNZ [Informational and analytical system of monitoring and evaluating educational activities of university students]. Cherkasy, 300 p. [in Ukrainian].

Lebedyk, L.V., Strelnikov, V.Yu. & Strelnikov, M.V. (2020). Suchasni tehnolohiii navchannya i metodyky vykladannia dystsyplin [Modern learning technologies and methods of teaching disciplines]. Educational and methodological guide for students of advanced training courses for teaching staff of secondary, professional (vocational and technical), professional pre-higher and higher education institutions. Poltava, 303 p. [in Ukrainian].

Pasichnyk, O.O. (2019). Suchasni tehnolohii navchannia yak zasib samorealizatsii studentiv v osvitnomu seredovyshchi ZVO [Modern learning technologies as a means of self-realization of students in the educational environment of higher education institutions]. Scientific journal of the National Pedagogical University named after Drahomanov. Series 5. Pedagogical sciences: realities and prospects: coll. of science works. Kyiv, Vol. 69. pp. 162–166. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-01

Номер

Розділ

Статті