РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ СПРЯМОВАНОСТІ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.304781

Ключові слова:

науково-дослідницька діяльність; майбутні вчителі технологій; Полтавщина; регіональні особливості; матеріально-технічна база; наукові дослідження; якість освіти.

Анотація

У статті розглядаються регіональні особливості науково-дослідницької діяльності майбутніх вчителів технологій на Полтавщині. Проаналізовано поточний стан науково-дослідницької діяльності у Полтавському національному педагогічному університеті імені В.Г. Короленка, визначено основні чинники, що впливають на ефективність підготовки педагогічних кадрів. Особлива увага надається значенню матеріально-технічної бази, кваліфікації науково-педагогічного персоналу та ролі місцевих економічних, соціальних і культурних умов. Окреслено перспективи подальших досліджень, спрямованих на вдосконалення методологічних підходів, розробку інноваційних освітніх програм та підвищення міждисциплінарної інтеграції. Висвітлено важливість інтеграції результатів наукових досліджень у навчальний процес для підвищення якості освіти і професійної компетентності майбутніх вчителів технологій.

Біографія автора

Ольга Титаренко

кандидат сільськогосподарських наук, доцент кафедри теорії і методики технологічної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка

Посилання

Andrushchenko, O.A. (2014). Naukovyi suprovid pidhotovky vchytelia [Scientific support for teacher training]. Education. November 26-December 3. No. 49. p. 7. [in Ukrainian].

Belozorova, N.O. & Vasylieva, S.O. (2008). Orhanizatsiia naukovo-doslidnoi diialnosti studentiv u protsesi navchannia v pedahohichnomu vyshchomu navchalnomu zakladi [Organization of research activities of students in the process of studying at a pedagogical higher educational institution]. Teaching. manual. Kharkiv, 56 p. [in Ukrainian].

Bilostotska, O.V. (2007). Vykhovnyi potentsial naukovo-doslidnytskoi roboty maibutnikh pedahohiv [The educational potential of scientific research work of future teachers]. Theory and methods of teaching and upbringing: coll. of science works. (Ed.). Trotsko H.V. et al. Kharkiv, Vol. 19. pp. 3–12. [in Ukrainian].

Vernydub, R. (2012). Naukovo-doslidnytska diialnist u strukturi zabezpechennia profesiinoi pidhotovky vchytelia [Scientific and research activities in the structure of ensuring professional teacher training]. Higher education of Ukraine. No. 1. pp. 49–55. [in Ukrainian].

Vytkalov, S. (2014). Suchasni problemy vyshchoi shkoly ochyma rehionalnoho pedahoha [Contemporary problems of higher education through the eyes of a regional teacher]. High school. No. 11–12. pp. 85–90. [in Ukrainian].

Honcharov, O.I. (2016). Obgruntuvannia dorechnosti vprovadzhennia u navchalnyi protses vyshchoho pedahohichnoho navchalnoho zakladu dystsypliny “Osnovy naukovykh doslidzhen” [Justification of the appropriateness of the introduction of the discipline “Fundamentals of scientific research” into the educational process of a higher pedagogical educational institution]. Scientific and research work of students as a factor in improving the professional training of the future teacher: coll. of science works. (Eds.). L.I. Bilousova, V.D. Zoria, N.V. Olefirenko. Kharkiv, Vol. 14. pp. 57–62. [in Ukrainian].

Dubaseniuk, O.A. (2016). Metodolohiia ta metody naukovo pedahohichnoho doslidzhennia: navch.-metodychnyi posibnyk [Methodology and methods of scientific pedagogical research: educational and methodological manual]. Zhytomyr, 256 p. [in Ukrainian].

Kramarchuk, O. (2018). Aktyvna molod i naukovtsi potribni ridnii derzhavi [The native state needs active youth and scientists]. Government Courier. No. 209. p. 2. [in Ukrainian].

Kremen, V.H. (2003). Dopovid na pidsumkovii kolehii Ministerstva osvity i nauky [Report at the final panel of the Ministry of Education and Science]. Education of Ukraine. No. 47. pp. 1–10. [in Ukrainian].

Malska, M.P. & Pandiak, I.H. (2017). Orhanizatsiia naukovykh doslidzhen [Organization of scientific research]. Teaching. manual. Kyiv, 135 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-12

Номер

Розділ

Статті