ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.304913Ключові слова:
професійна підготовка; майбутній педагог; проєктна діяльність; готовність до проєктної діяльності.Анотація
У статті проаналізовано сутнісні особливості проєктної діяльності та визначено її структуру (передпроєктний етап, етап реалізації проєкту, отримання та внутрішня оцінка проєктного продукту, рефлексивний та післяпроєктний етапи). Обґрунтовано основні структурні компоненти формування готовності майбутніх педагогів до проєктної діяльності (особистісний, когнітивний та діяльнісний). Акцентовано на значущості сформованості у майбутніх фахівців досвіду здійснення проєктної діяльності як складової професійної компетентності.
Посилання
Ivanova, N.A. (2020). Proiektna diialnist yak pedahohichna umova formuvannia proektnoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv z informatsiinoi, bibliotechnoi ta arkhivnoi spravy [Project activity as a pedagogical condition for the formation of project competence of future specialists in information, library and archival affairs]. Bulletin of postgraduate education. “Pedagogical Sciences” series. Vol. 12 (41). pp. 91–105. [in Ukrainian].
Zhyle, L.I. (2017). Formuvannia hotovnosti vchyteliv-filolohiv do proektnoi diialnosti [Formation of readiness of philology teachers for project activities]. Security pedagogy. No. 2. pp. 98–103. [in Ukrainian].
Kobernyk, O. (2012). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv do zastosuvannia prektnoi tekhnolohii u profesiinii diialnosti [Preparation of future teachers for the use of practical technology in professional activities]. Problems of modern teacher training. No. 6 (3). pp. 98–105. [in Ukrainian].
Komar, T.V. (2013) Metodolohiia proektnoi diialnosti: teoretychnyi aspekt [Project activity methodology: theoretical aspect]. Collection of scientific works of the Khmelnytskiy Institute of Social Technologies of the University “Ukraine”. No. 2 (8). pp. 102–107. [in Ukrainian].
Kondrashova, L.V. (2006). Kontseptsiia “Vzaiemodii moralnykh i psykholohichnykh yakostei u zmisti pedahohichnoho profesionalizmu” [The concept of “Interaction of moral and psychological qualities in the content of pedagogical professionalism”]. Professional formation of the future teacher: a monographic review. Kryvyi Rih, 327 p. [in Ukrainian].
Kosovych, O.V. (2011). Proektna diialnist yak odna z form innovatsiinykh metodychnykh tekhnolohii navchannia [Project activity as one of the forms of innovative methodical learning technologies]. Scientific Bulletin of Uzhhorod University. Series: “Pedagogy. Social Work”. Vol. 22. pp. 76–78. [in Ukrainian].
Lukianova, L. (2009). Tekhnolohiia orhanizatsii proektnoi diialnosti [Technology of project activity organization]. The image of a modern teacher. No. 10. pp. 16–21. [in Ukrainian].
Poplavska, O.A. (2013). Sutnist ta struktura formuvannia hotovnosti maibutnikh ekonomistiv do profesiinoi diialnosti v umovakh dystantsiinoho navchannia [The essence and structure of formation of the readiness of future economists for professional activity in the conditions of distance learning]. Problems of modern pedagogical education. Ser.: Pedagogy and psychology: a coll. of science works. Vol. 41, part. 3. Yalta, pp. 573–579. [in Ukrainian].
Prudka, L. (2013). Obgruntuvannia formuvannia intehratyvnoi hotovnosti maibutnikh sotsialnykh pratsivnykiv do profesiinoi diialnosti [Justification of the formation of integrative readiness of future social workers for professional activity]. Extended abstract of candidate’s thesis. 24 p. [in Ukrainian].
Sakaliuk, O. (2012). Formuvannia hotovnosti menedzheriv osvity do profesiinoi diialnosti v polikulturnomu navchalnomu seredovyshchi [Formation of readiness of education managers for professional activity in a multicultural educational environment]. Extended abstract of candidate’s thesis. Odesa, 20 p. [in Ukrainian].
Svidlo, K.V. & Zhulinska, O.V. (2008). Vykorystannia metodu proektiv pry pidhotovtsi fakhivtsiv v umovakh kredytno-modulnoi systemy orhanizatsii navchalnoho protsesu [The use of the project method in the training of specialists in the conditions of the credit-module system of the organization of the educational process]. Problems of engineering and pedagogical education. Collection of scientific papers. Vol. 20. Kharkiv, pp. 210–217. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.