ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН У ЗАКЛАДАХ МЕДИЧНОЇ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.320330Ключові слова:
інноваційні методи навчання; медична освіта; фармацевтична освіта; природничі дисципліни.Анотація
У статті проаналізовано інноваційні підходи, які доцільно застосовувати при викладанні природничих дисциплін, що враховують сучасні досягнення біології та хімії у галузях генних і клітинних технологій, імунотерапії, фармакогенетики, персоналізованої медицини, їх впровадження у медицину та фармацію. Акцентовано увагу на інтерактивному навчанні, міждисциплінарній інтеграції, технології проблемного навчання, застосуванні структурно-логічних схем, візуалізації за допомогою комп’ютерного та мультимедійного обладнання, віртуальних лабораторій, використанні ліцензійних програмних продуктів.
Посилання
Isaieva, O. & Shainer, H. (2022). Efektyvnist orhanizatsii samostiinoi roboty u vyshchykh medychnykh zakladakh [Efficiency of self-study organizationin higher medical institutions]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, No. 5 (203), pp. 46–49. [in Ukrainian].
Kalibabchuk, V.O., Stuchynska, N.V. & Lysenko, T.A. (2011). Orhanizatsiia samostiinoi roboty studentiv z medychnoi khimii zasobamy IKT [Organization of independent student work in medical chemistry informatsional and communication technologies]. Available at: file:///D:/Users/Admin/Downloads/admin,+484-1428-2-RV.pdf (Accessed 30 Dec. 2024). [in Ukrainian].
Karpenko, Yu.P. (2024). Vykorystannia novitnikh osvitnikh tekhnolohii pry vyvchenni khimii [Using the latest educational technologies when studying chemistry]. Successes and Achievements in Science, Kyiv, No. 1 (1), pp. 425–432. DOI: https://doi.org/10.52058/3041-1254-2024-1(1)-425-432 [in Ukrainian].
Kukhniuk, O. & Kotsiuruba, V. (2022). Vykorystannia intehrovanykh zaniat v osvitnomu protsesi pidhotovky likariv [The use of integrated classes in the educational process of training doctors]. Proceedings of the II International Scientific Conference “A Comprehensive Approach to the Modernization of Science: Methods, Models and Multidisciplinarity”, Chernivtsi, pp. 300–302. Available at: https://archive.mcnd.org.ua/index.php/conference-proceeding/article/view/233 (Accessed 29 Dec. 2024). [in Ukrainian].
Snisar, O.A. (2023). Metody strukturuvannia navchalnoi informatsii pid chas vykladannia analitychnoi khimii v maibutnikh farmatsevtiv [Methods of structuring educational information when teaching analytical chemistry to future pharmacists]. Health & Education, Helvetica Publishing Group, No. 3, pp. 157–162. DOI: https://doi.org/10.32782/health-2023.3.26 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.