ВИЯВЛЕННЯ ОЧІКУВАНЬ БАТЬКІВ І УЧНІВ ЩОДО ПОЛІПШЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.324344Ключові слова:
інформаційно-цифрове середовище; заклад загальної середньої освіти; учасники освітнього процесу; моніторинг; дослідження.Анотація
У статті розглянуто результати опитування батьків та учнів як учасників освітнього процесу. Проведений аналіз результатів дослідження засвідчив очікування батьків, що удосконалення інформаційно-цифрового середовища відбуватиметься через оновлення матеріально-технічного забезпечення, доступ до інтернету, комунікацію та зворотний зв’язок між усіма учасниками освітнього процесу. Зазначено, що учні очікують оновлення комп’ютерної техніки, забезпечення доступу до інтернету, зміну комунікаційного сервісу з вчителями, використання гаджетів, інтерактивних цифрових інструментів та електронних підручників.
Посилання
Bykov, V.Y., Ovcharuk, O.V., Ivaniuk, I.V., Pinchuk, O.P. & Galperina, V.O. (2022). Suchasnyi stan vykorystannia tsyfrovykh zasobiv dlia orhanizatsii dystantsiinoho navchannia v zakladakh zahalnoi serednoi osvity: rezultaty opytuvannia 2022 [The current state of the use of digital tools for organization of distance learning in general secondary education institutions: 2022 results]. Information technologies & teaching tools. No. 90(4), pp. 1–18. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v90i4.5036 [in Ukrainian].
Obiednannia “Ahentsiia rozvytku osvitnoi polityky” [Association “Educational Policy Development Agency”]. Available at: https://edudevelop.org.ua/ (Accessed 26 Feb. 2025). [in Ukrainian].
Ovcharuk, O.V., Tovkanets, O.S., Pinchuk, O.P., Ivaniuk, I.V., Hrytsenchuk, O.O. & Trykoz, S.V. (2023). Model informatsiino-tsyfrovoho seredovyshcha zakladu zahalnoi serednoi osvity [Model of information and digital environment of general secondary education institution]. Information technologies & teaching tools. No. 95 (3), pp. 41–57. https://doi.org/10.33407/itlt.v95i3.5186 [in Ukrainian].
Tryhub, A., Prokofiev, Ye. & Tovstohan, V. (2025). Innovatsiine osvitnie seredovyshche: tekhnolohichnyi aspekt modeliuvannia. [Innovative educational environment: technological aspect of modeling]. Youth & market. No. 1 (233), pp. 129–135. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.322606 [in Ukrainian].
Addi-Raccah, A., Amar, J. & Ashwal, Y. (2018). Schools’ influence on their environment: The parents’ perspective. Educational Management Administration & Leadership. No. 46 (5). pp. 782–799. DOI: https://doi.org/10.1177/1741143217707521 [in English].
European Commission: Directorate-General for Education, Youth, Sport and Culture. (2024). International Computer and Information Literacy Study (ICILS) in Europe, 2023 – Main findings and educational policy implications. Publications Office of the European Union. Available at: https://data.europa.eu/doi/10.2766/5221263 (Accessed 26 Feb. 2025). [in English].
Goodall, J. (2017). Learning-centered parental engagement: Freire reimagined. Educational Review. No. 70(3), pp. 1–19. DOI: https://doi.org/10.1080/00131911.2017.1358697 [in English].
Morning Consult (2023). The public, parents, and K-12 Education. A National Polling Report. Available at: https://edchoice.morningconsultintelligence.com/assets/317065.pdf (Accessed 26 Feb. 2025). [in English].
Naz, L.H., Zafar, J.M. & Ullah, N. (2024). Effectiveness of Monitoring and Evaluation System in Improving Educational Facilities at Secondary School Level in Punjab (Pakistan). Journal of Asian Development Studies. No. 13 (3), pp. 175–191. DOI: https://doi.org/10.62345/jads.2024.13.3.15 [in English].
Rohatgi, A., Bundsgaard, J. & Hatlevik, O.E. (2020). Digital Inclusion in Norwegian and Danish Schools – Analysing Variation in Teachers’ Collaboration, Attitudes, ICT Use and Students’ ICT Literacy. In: Frones T.S., Pettersen A., Radišić J., Buchholtz N. (Eds.). Equity, Equality and Diversity in the Nordic Model of Education. Springer, Cham. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-61648-9_6 [in English].
Ovcharuk, O., Ivaniuk, I. & Leshchenko, M. (2023). Impact of school lockdown on access to online instruction during the war in Ukraine. European Journal of Education: Research, Development and Policies. No. 4 (58), pp. 561–574. DOI: https://doi.org/10.1111/ejed.12589 [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.