ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ОСВІТИ: ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ПРО ТЕХНОЛОГІЇ ВИРОБНИЦТВА У СТАРШОКЛАСНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.334714Ключові слова:
інноваційні технології; технології виробництва; інтегровані уроки; STEM-освіта; кейс-метод; цифрові технології; методи навчання; сучасні методи навчання.Анотація
Стаття присвячена дослідженню інноваційного підходу до навчання старшокласників у контексті формування знань про сучасні технології виробництва. Здійснено комплексне дослідження інноваційного підходу до навчання старшокласників у контексті формування знань про сучасні технології виробництва. Проаналізовано традиційні методи навчання – лекції, лабораторні роботи, екскурсії та виробничу практику – та визначено їхні можливості й обмеження у сучасному освітньому просторі. Запропоновано практичні рекомендації щодо оновлення змісту навчальних програм, створення STEM-лабораторій, підвищення кваліфікації педагогів та залучення експертів до навчального процесу.
Посилання
Vasylyeva, O.A. (2022). STEM-osvita v konteksti osvitnoi reformy: dosvid vprovadzhennia [STEM education in the context of educational reform: Implementation experience]. Educational Space of Ukraine, No. (2)105, pp. 46–50. [in Ukrainian].
Havrylenko, K.M. (2020). Novi vyklyky dystantsiinoho navchannia [New challenges of distance learning]. Pedagogical Sciences, No. 93, Section 6: Modern Pedagogical Technologies. [in Ukrainian].
Huz, K.V. (2019). Innovatsiini tekhnolohii v zahalnii serednii osviti [Innovative technologies in general secondary education]. Chernihiv, 240 p. [in Ukrainian].
Zyazyun, I.A. (2005). Pedahohichni tekhnolohii u suchasnii osviti [Pedagogical technologies in modern education]. Kyiv, 312 p. [in Ukrainian].
Klebcha, O.A. & Kolesnikova, N.M. (2022). Vykorystannia innovatsiinykh tekhnolohii dlia formuvannia kliuchovykh kompetentnostei uchniv [Using innovative technologies to develop students’ key competencies]. Kramatorsk, 134 p. [in Ukrainian].
Kozlovska, L.O. (2021). Efektyvnist keis-metodiv u vyvchenni tekhnolohii [Efficiency of case methods in studying technologies]. Vocational and Technical Education, No. 1, pp. 28–34. [in Ukrainian].
Maksyutov, A.O. (2023). Osnovy tekhnolohii vyrobnytstva [Fundamentals of production technologies]. A textbook. Uman, 165 p. [in Ukrainian].
Ovchatova, A.P. (2021). Problemy ta perspektyvy vprovadzhennia STEM-osvity v Ukraini [Problems and prospects of STEM education implementation in Ukraine]. Scientific Journal “Discourse”, No. 3(57). pp. 35–43 [in Ukrainian].
Tutashynskyi, V.I. (2021). Tekhnolohii suchasnoho vyrobnytstva [Modern production technologies]. A textbook. Kyiv, 155 p. [in Ukrainian].
Shyshkina, M.P. & Lytvynova, S.H. (2020). Tsyfrovi instrumenty u navchanni: suchasni vyklyky [Digital tools in education: Contemporary challenges]. Kyiv, 178 p. [in Ukrainian].
Goland, J. (2013). Career Development Theory: A Systems Perspective. Boston, 408 p. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.