ХМАРНІ СЕРВІСИ ДЛЯ ПІДТРИМКИ КОМАНДНОЇ РОБОТИ У ВИВЧЕННІ ОБ’ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПРОГРАМУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.336063Ключові слова:
хмарні сервіси; об’єктно-орієнтоване програмування; командна проєктна діяльність; GitHub; Replit; Notion; система оцінювання; ІТ-освіта.Анотація
У статті проаналізовано освітній потенціал хмарних сервісів для організації командної проєктної діяльності під час вивчення об’єктно-орієнтованого програмування. Описано методику реалізації проєкту з використанням GitHub, Replit, Gitpod, Notion та інших інструментів. Особливу увагу приділено системі оцінювання командної взаємодії, що враховує технічні, комунікаційні та організаційні показники.
Посилання
Bardus, I. (2018). Metodyka fundamentalizovanoho navchannia obiektno-oriientovanomu prohramuvanniu maibutnikh fakhivtsivu haluzi informatsiinykh tekhnolohii [Methodology for using different forms and methods of learning when learning programming]. Youth & market. Monthly Scientific and Peda-gogical Journal. Drohobych. № 4/159. pp. 64–70. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.131347 [in Ukrainian].
Kovtoniuk, H., Bak, S. & Krupskyi, Ya. (2025). Obiektno-oriientovanyi pidkhid do stvorennia hrafichnoho interfeisu korystuvacha v Python iz vykorystanniam modulia Tkinter [An object-oriented approach to creating a graphical user interface in Python using the Tkinter module]. Mathematics, computer science, physics: science and education. No. 2(1), pp. 169–175. DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1955-2025-02-01-05 [in Ukrainian].
Petrovskyi, S.S., Pasichnyk, O.A. & Srypnyk, T.K. (2021). Osoblyvosti vykorystannia metodu proektiv pry vykladanni osvitnikh komponent spetsialnosti kompiuterni nauky [Features of using the project method when teaching educational components of the computer science specialty]. Bulletin of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences. No. 4. pp. 30–34. Available at: https://elar.khmnu.edu.ua/handle/123456789/10723 [in Ukrainian].
Puzikova, A. & Lupan, I. (2024). Zastosuvannia navchalnykh proiektiv u navchanni prohramuvannia [The use of educational projects in teaching programming]. Scientific notes. Series: Problems of natural science, mathematics, technology and vocational education. No. 1 (3). pp. 71–78. DOI: https://doi.org/10.32782/cusu-pmtp-2024-1-9 [in Ukrainian].
Raibulet, Claudia & Arcelli Fontana, Francesca.(2018) Collaborative and Teamwork Software Development in an Undergraduate Software Engineering Course. Journal of Systems and Software. 144 p. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jss.2018.07.010 [in English].
Ebrahim Adam (2024). An Investigation Into the Perceived Effectiveness of GitHub Repositories to Teach Programming. International Conference on Education Research. No. 1(1), pp. 1–9. [in English].
Bennedsen Jens, Böjttjer Till, Tola Daniella (2022). Using Github Classroom in Teaching Programming. Proceedings of the 18th International CDIO Conference. Reykjavik Iceland, June 13–15, pp. 690–702. [in English].
Tkachuk, H. (2024). Metodyka vykorystannia riznykh form ta metodiv navchannia pid chas vyvchennia prohramuvannia [Methodology for using different forms and methods of learning when learning programming]. Youth & market. Drohobych. No. 10/230. pp. 45–52. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.314170 [in Ukrainian].
Glassey, R. (2019). Use of GitHub in teaching programming. Proceedings of the 15th International CDIO Conference. Available at: https://www.cdio.org/sites/default/files/documents/172.pdf [in English].
Luchkevych, M., Shakleina, I. & Duda, O. (2025). The impact of modern cloud technologies on the efficiency of DevOps processes. Bulletin of Ternopil National Technical University. No. 1 (117). pp. 112–122. DOI: https://doi.org/10.33108/visnyk_tntu2025.01.112 [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.