ХМАРНІ СЕРВІСИ ДЛЯ ПІДТРИМКИ КОМАНДНОЇ РОБОТИ У ВИВЧЕННІ ОБ’ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПРОГРАМУВАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.336063

Ключові слова:

хмарні сервіси; об’єктно-орієнтоване програмування; командна проєктна діяльність; GitHub; Replit; Notion; система оцінювання; ІТ-освіта.

Анотація

У статті проаналізовано освітній потенціал хмарних сервісів для організації командної проєктної діяльності під час вивчення об’єктно-орієнтованого програмування. Описано методику реалізації проєкту з використанням GitHub, Replit, Gitpod, Notion та інших інструментів. Особливу увагу приділено системі оцінювання командної взаємодії, що враховує технічні, комунікаційні та організаційні показники.

Біографія автора

Ірина Шаклеіна

кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри інформаційних систем та мереж Національного університету “Львівська політехніка”, доцент кафедри фізики та інформаційних систем Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Bardus, I. (2018). Metodyka fundamentalizovanoho navchannia obiektno-oriientovanomu prohramuvanniu maibutnikh fakhivtsivu haluzi informatsiinykh tekhnolohii [Methodology for using different forms and methods of learning when learning programming]. Youth & market. Monthly Scientific and Peda-gogical Journal. Drohobych. № 4/159. pp. 64–70. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.131347 [in Ukrainian].

Kovtoniuk, H., Bak, S. & Krupskyi, Ya. (2025). Obiektno-oriientovanyi pidkhid do stvorennia hrafichnoho interfeisu korystuvacha v Python iz vykorystanniam modulia Tkinter [An object-oriented approach to creating a graphical user interface in Python using the Tkinter module]. Mathematics, computer science, physics: science and education. No. 2(1), pp. 169–175. DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1955-2025-02-01-05 [in Ukrainian].

Petrovskyi, S.S., Pasichnyk, O.A. & Srypnyk, T.K. (2021). Osoblyvosti vykorystannia metodu proektiv pry vykladanni osvitnikh komponent spetsialnosti kompiuterni nauky [Features of using the project method when teaching educational components of the computer science specialty]. Bulletin of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences. No. 4. pp. 30–34. Available at: https://elar.khmnu.edu.ua/handle/123456789/10723 [in Ukrainian].

Puzikova, A. & Lupan, I. (2024). Zastosuvannia navchalnykh proiektiv u navchanni prohramuvannia [The use of educational projects in teaching programming]. Scientific notes. Series: Problems of natural science, mathematics, technology and vocational education. No. 1 (3). pp. 71–78. DOI: https://doi.org/10.32782/cusu-pmtp-2024-1-9 [in Ukrainian].

Raibulet, Claudia & Arcelli Fontana, Francesca.(2018) Collaborative and Teamwork Software Development in an Undergraduate Software Engineering Course. Journal of Systems and Software. 144 p. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jss.2018.07.010 [in English].

Ebrahim Adam (2024). An Investigation Into the Perceived Effectiveness of GitHub Repositories to Teach Programming. International Conference on Education Research. No. 1(1), pp. 1–9. [in English].

Bennedsen Jens, Böjttjer Till, Tola Daniella (2022). Using Github Classroom in Teaching Programming. Proceedings of the 18th International CDIO Conference. Reykjavik Iceland, June 13–15, pp. 690–702. [in English].

Tkachuk, H. (2024). Metodyka vykorystannia riznykh form ta metodiv navchannia pid chas vyvchennia prohramuvannia [Methodology for using different forms and methods of learning when learning programming]. Youth & market. Drohobych. No. 10/230. pp. 45–52. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.314170 [in Ukrainian].

Glassey, R. (2019). Use of GitHub in teaching programming. Proceedings of the 15th International CDIO Conference. Available at: https://www.cdio.org/sites/default/files/documents/172.pdf [in English].

Luchkevych, M., Shakleina, I. & Duda, O. (2025). The impact of modern cloud technologies on the efficiency of DevOps processes. Bulletin of Ternopil National Technical University. No. 1 (117). pp. 112–122. DOI: https://doi.org/10.33108/visnyk_tntu2025.01.112 [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-03

Номер

Розділ

Статті