ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.216616Ключові слова:
дистанційне навчання, майбутні учителі початкової школи, підготовка майбутніх учителів початкової школи до дистанційного навчання, техніко-педагогічні знання, контекстний підхід, електронний спецкурсАнотація
У статті акцентовано увагу на проблемі підготовки майбутніх учителів початкової школи до дистанційного навчання як важливої форми організації навчання сучасних молодших школярів. Уточнено сутність поняття “дистанційне навчання”. Запропоновано авторське визначення поняття “підготовка майбутніх учителів початкової школи до дистанційного навчання”. Визначено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до дистанційного навчання в початковій школі. Окреслено спеціальні техніко-педагогічні знання, якими мають оволодіти майбутні вчителі початкової школи, та запропоновані шляхи їх засвоєння студентами.
Посилання
Bidiuk, A. S. (2019). Dystantsiine navchannia v suchasnii shkoli: potreba chy moda? [Distance learning in the modern school: need or fashion?]. School management. No. 7–9 (595-597). March. pp. 39 –42. [in Ukrainian].
Dubovitskaya, T. D. (2003). Konteksty soderzhaniya obrazovaniya i ikh didakticheskaya interpretatsiya [Contexts of educational content and their didactic interpretation]. Pedagogy. No. 10. pp. 35–40. [in Russian].
Zhelanova, V. V. (2014) Teoriia i tekhnolohiia kontekstnoho navchannia maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv [Theory and technology of contextual education of the future primary school teachers]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Luhansk, 46 p. [in Ukrainian].
Zabolotskyi, A. (2015). Vykorystannia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia v orhanizatsii roboty studentiv dennoi formy navchannia [The use of distance learning technologies in the organization of work of full-time students]. High school. No. 4–5. pp. 60 – 64. [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy “Pro osvitu” [Law of Ukraine “On Education”] adopted on 05.09.2017. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text. (Accessed 09 Sept.2020). [in Ukrainian].
Yevtushenko, N. I. (2012). Dystantsiine navchannia v shkoli [Distance learning at school]. Pedagogical workshop. No.4 (16). April. pp. 2–7. [in Ukrainian].
Korolchuk, M. (2020). Dystantsiine navchannia: za i proty [Distance learning: pros and cons]. Available at: https://learning.ua/blog/201810/dystantsiine-navchannia-za-i-proty. (Accessed 10 Sept. 2020). [in Ukrainian].
Lototska, A. (2020). Orhanizatsiia dystantsiinoho navchannia u pochatkovii shkoli [Organization of distance learning in primary school]. Primary School. No. 7. pp. 1 – 8. [in Ukrainian].
Ovod, Yu. V. (2010). Dydaktychni pryntsypy dystantsiinoho navchannia. Osvita yak vazhlyva sotsiokulturna determinanta stanovlennia osobystosti [Didactic principles of distance learning. Education as an important socio-cultural determinant of personality formation]. Proceedings of the interuniversity, Scientific-Practical Conference (Khmelnytskyi, November 19, 2010). Khmelnytskyi Regional Council, Khmelnytskyi Regional State Administration, Khmelnytskyi Humanitarian-Pedagogical Academy. Khmelnytskyi, 305 p. [in Ukrainian].
Oliinyk, V. (2011). Vidkryta osvita i osvitni zminy. Dystantsiina osvita u sviti na suchasnomu etapi [Open education and educational changes. Distance education in the world at the present stage]. Education management. No.21 (273). November. pp. 6 – 10. [in Ukrainian].
Orhanizatsiia dystantsiinoho navchannia v shkoli. Metodychni rekomendatsii [Organization of distance learning at school. Guidelines]. Available at: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna %20serednya/metodichni%20recomendazii/2020/metodichni%20recomendazii-dustanciyna%20osvita-2020.pdf. (Accessed 10 Sept. 2020). [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.