ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ДО ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ У СІЛЬСЬКИХ ШКОЛАХ В УМОВАХ ЇХ СУЧАСНОЇ РЕОРГАНІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Валентина Водяна
  • Богдан Водяний

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.216718

Ключові слова:

фахівці мистецько-педагогічного профілю, педагогічні умови, виховна робота з дітьми і молоддю, сільські школи, культурно-мистецька діяльність

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки фахівців мистецько-педагогічного профілю з урахуванням особливостей їх роботи в умовах оптимізації мережі загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості. Розглянуто специфічні завдання, які стоять перед випускником ЗВО, що зумовлені особливостями функціонування освітнього закладу у сільському середовищі. Окреслено педагогічні умови підготовки фахівців мистецько-педагогічного профілю, які забезпечать достатній обсяг їх загальних і фахових компетенцій для розв’язання освітніх завдань у сільських школах.

Біографії авторів

Валентина Водяна

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музикознавства та методики музичного мистецтва Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка

Богдан Водяний

кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри музикознавства та методики музичного мистецтва Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, заслужений діяч мистецтв України

Посилання

Kuz, V. H. (2020). Hotuiemo silskoho vchytelia – vykhovatelia [Prepare a rural teacher – educator]. Available at: https://library.udpu.edu.ua/library files/psuh pedagog probl silsk shkolu/9/visnuk 1.pdf (Accessed 19 August 2020) [in Ukrainian].

Osvitnia reforma: rezultaty ta perspektyvy (2019). [Educational reform: results and prospects]. Information and analytical collection. Ministry of Education and Science of Ukraine [official web portal]. Institute of Educational Analytics. Kyiv. Available at: https://mon.gov.ua/storage/app/media/Serpneva%20conferentcia/2019/Presentacii/Institut-zbirnik.pdf. (Accessed 19 August 2020) [in Ukrainian].

Pashenko, S. (2002). Rol shkoly u stvorenni sotsialno-pedahohichnoho kompleksu na seli [The role of school in the creation of socio-pedagogical complex in the village]. Psychological and pedagogical problems of rural school. Collection of scientific works. Kyiv. Vol, 8. pp. 106–111. [in Ukrainian].

Pechenko, I.P. (2007). Silskyi sotsium yak faktor sotsializatsii osobystosti [Rural society as a factor of socialization of personality]. Psychological and pedagogical problems of rural school. Collection of scientific works. (Ed.). N.S. Pobirchenko. Uman, Vol 20. pp.157–164. [in Ukrainian].

Stvorennia opornoi shkoly (2020). [Creating a support school]. Ministry of Education and Science of Ukraine [official web portal]. Available at: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/nova-ukrayinska-shkola/oporni-shkoli/ stvorennya-opornoyi-shkoli (Accessed 29 August 2020) [in Ukrainian].

Busel, T. (2007). Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy [A great explanatory dictionary of modern Ukrainian]. Kyiv, Irpin: Perun Publ. 1736 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті